×
18
feb

Projekt beszámoló: NRC FRS – NRC FRS – Facial Recognition Software

2019. január 02: Megkezdődött a projkettel kapcsolatos teendők, feladatok előkészítése. A fejlesztés első szakaszában az FRS rendszer megtervezése, működési elvének felállítása az elsődleges feladatunk. 2019. február: Folyamatos tárgyalások és megbeszélések történtek az FRS megvalósíátásához szükséges techniakai paraméterekről, lehetséges alválalkozói munkákról, feladatokról és lehetőségekről. Kedvezményezett neve:   NRC Kft. Projekt cím:                     FRS – Facial Recognition Software Támogatás …

31
jan

Instant Marketing Research

Összefoglaló 2018.02.01-2019.01.31 közti időszakról Az NRC Kft. 2018.február 1-én megkezdte az Instant Marketing Research (röviden: IMR) szoftver létrehozását. A projekt kezdetekor a projektben résztvevő kollégák (marketinges és kutatási szakértők) feltérképezték a hazai és nemzetközi helyzetet, az IMR szoftver/ NRC Kft. számára releváns versenytárs/testvérszoftvereket. Az első negyedév legfőbb feladata az IMR szoftver keretrendszerének megalkotása, drótvázának felépítése …

24
jan

Ajándékok a netről

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így vélekednek azok, akik az ajándékok egy részét webáruházakból szerezték be. Tavaly év végén már a hazai internetezők 55 százaléka tett így, és folyamatosan nő azok száma, akik az ajándékok többségét …

Share via