28 jún E-kereskedelem trendjei és a megváltozott vásárlói szokások Szerző: Sági Ferenc Kategória: FMCG, Internet, Kereskedelem, NRC hírek Szép szakma a kutatás. Meggyőződésem, hogy ez egy olyan hivatás, ami az emberi vélemények és viselkedések adattá alakításával segít jobban megérteni azt a komplex világot, amiben élünk. Sőt, a kutatóval szemben olykor az is elvárás, hogy valamelyest lássa legalább a közeljövőt, ha már alaposan elemzi a jelent. Intenzív időszakot él az emberiség, a korábban akár … Tovább
21 jún Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről Szerző: Szücs Szilvi Kategória: Egyéb iparágak, Kereskedelem, Média, NRC hírek, Pénzügy, Reklám, Távközlés Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci szereplők részéről. A vállalást az Önszabályozó Reklám Tesület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) hívta életre. A Green Pledge tartalmazza egyebek mellett, hogy … Tovább
24 máj Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022 Szerző: NRC Kategória: FMCG, Kereskedelem, Média, NRC hírek, NRC Podcast A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági Ferenc és Molnár Zoltán kutatási igazgatókkal ezekről és még sok minden másról beszélgettünk ebben az adásban, ahol nem az adatok voltak fókuszban, hanem … Tovább
18 máj Fenntarthatóság: “Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk” Szerző: Szücs Szilvi Kategória: Egyéb iparágak, FMCG, Internet, Média, NRC hírek, Pénzügy, Távközlés A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz” minden fórumon arra kér, sőt, felszólít minket: ha már ilyen közel kerültünk hozzá, védjük is meg! A cikk az NRC Fenntarthatóság trackingjének adatait használta. MIT TUDUNK A FENNTARTHATÓSÁGRÓL ÉS MI AZ, … Tovább
27 ápr Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után. Szerző: Molnár Zoltán Kategória: FMCG, Internet, Média, News, NRC hírek, Pénzügy Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai körül forognak, így amit mérünk, az már nem erről szól. Egyik baj most elfedi a másikat. Ideje hát ezt a történetet lezárnunk, remélve, hogy nem lesz újabb újabb epizód – … Tovább