×
28
dec

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb módját választani az olyan elkerülhetetlen időtöltéseknek, mint a vásárlás. Szerencsére az internet korában erre már online módon is lehetőségünk nyílik, így otthonunkból vásárolhatunk vagy gyűjthetünk információkat az egyes termékekről. A magyar …

25
dec

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján hozza meg döntését. Leginkább nagy értékű tartós fogyasztási cikkek esetén jellemző az online informálódás, és elsősorban a hivatalos oldalakat: a cégek honlapjait, webáruházak katalógusát használják erre a célra – a felhasználók …

25
dec

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem ért egyet azzal, ha a magyar gazdaság számára stratégiailag fontos cégek külföldi tulajdonba kerülnek. A meghatározó többség véleménye jelzi, hogy a magyar lakosság pártállástól függetlenül támogatja a stratégiai cégek védelmét. Az …

21
dec

Bízunk a közösségi oldalakban

Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a felhasználók egyharmada még telefonszámát is megadja. Az NRC Piackutató 1000 fős mintán végzett online kutatása szerint a legalább hetente internetező felnőttek 92 százaléka regisztrált tagja legalább egy internetes közösségi oldalnak. Többségük …

21
dec

Mi vagyunk a többség! – vélik az internetezők

Bár 18-69 évesek mindössze 35 százaléka használja az internetet, maguk az internetezők lényegesen magasabb internet-penetrációt feltételeznek a ténylegesnél – derül ki az NRC legfrissebb felméréséből. A 18-69 éves magyar lakosság alig több mint egyharmada internetezik legalább havi rendszerességgel, a legalább hetente internetezők aránya pedig 31 százalék. A nagy többség tehát nem szokta használni az internetet, …

Share via
Copy link
Powered by Social Snap