×
14
dec

Előnyben az akciós termékek

Az árleszállítások, az akciós áron kínált termékek nem csak a női tekinteteket vonzzák. A 18 év feletti netezők több mint háromnegyede, ha teheti, akciós terméket vásárol – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból. Az internetezők többsége (65 százaléka) saját bevallása szerint szívesen próbál ki új termékeket. A kísérletezésben és …

12
dec

Internetes biztosítási piac

A Genertel Biztosító Zrt., az első magyar direktbiztosító 2009. tavaszán internetes biztosításkötés témakörben piackutatást végzett az NRC Piackutató Kft. bevonásával. A kutatás eredményeként megállapítható, hogy az internet egyre jelentősebb szerepet tölt be a biztosításkötési folyamatban. Azok az ügyfelek, akik egyszer már kipróbálták egy internetes biztosító szolgáltatásait, a jövőben is ilyen módon kívánják intézni biztosítási ügyeiket. …

10
dec

Internetpenetráció 2008 második félév

Fél év alatt a 15-69 éves hazai lakosságon belül 3 százalékpontot nőtt az internetezők aránya, így a legfrissebb kutatási adatok szerint 49 százalékos az internetpenetráció – több mint 3,62 millióan kapcsolódnak legalább havi rendszerességgel a világhálóra, a legalább hetente internetezők aránya pedig 45 százalék. Az internetet ennél többen próbálták már ki, ugyanakkor a lakosság kétötödéről …

10
dec

Nem engedünk a négy kerékből

Autóhasználat kutatás A gazdasági válság hatására sem változott számottevően az internetezők autóvásárlási kedve. A fél éven belül személygépkocsi vásárlást tervezők többsége, csaknem 60 százaléka, használt autó vételén gondolkozik – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közösen készített 10.000 fős VMR kutatásának adataiból. A hazai internetezők több mint 2/3-ának háztartásában van személygépkocsi; 54 százalékuk …

8
dec

Ismét a gyerekek kerültek a fókuszba

Bár a mai gyerekek szabadidejében előkelő helyet foglal el a számítógépezés és az internet-használat, nem ez az egyetlen módja a kikapcsolódásnak. A 15 év alatti fiatalok az internet mellett leginkább tévénézéssel, zenehallgatással, játékkal múlatják az időt, de a sport és az olvasás is jelen van mindennapjaikban – derült ki az NRC Piackutató VMR.kids nevű felméréséből. …

Share via
Copy link
Powered by Social Snap