×
29
Már

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

3
Már

Médiahasználat – ahogy a fogyasztók látják (Letölthető prezentációval!)

  Ahogy az elmúlt két évben, úgy ezúttal is exkluzív kutatást készítettünk az Evolution konferenciára, amelyből kiderül, hogyan látják a hazai internetezők saját médiafogyasztásukat, és milyen változásokat érzékeltek a közelmúltban, illetve valószínűsítenek a következő egy évben az egyes médiatípusok használata terén. A kutatás eredményeit szokás szerint a konferencia első napján, a reklámtorta bemutatását követően ismertettük. …

18
feb

Projekt beszámoló: NRC FRS – NRC FRS – Facial Recognition Software

2019. január 02: Megkezdődött a projkettel kapcsolatos teendők, feladatok előkészítése. A fejlesztés első szakaszában az FRS rendszer megtervezése, működési elvének felállítása az elsődleges feladatunk. 2019. február: Folyamatos tárgyalások és megbeszélések történtek az FRS megvalósíátásához szükséges techniakai paraméterekről, lehetséges alválalkozói munkákról, feladatokról és lehetőségekről. Kedvezményezett neve:   NRC Kft. Projekt cím:                     FRS – Facial Recognition Software Támogatás …

Share via
Copy link
Powered by Social Snap