25 júl Még egyszer az ügyfélélményről Szerző: Kurucz Imre Kategória: NRC hírek, NRC Podcast, Pénzügy, Távközlés Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben. Tovább
13 júl Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve Szerző: Molnár Zoltán Kategória: NRC hírek Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot? Tovább
30 jún Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál Szerző: Kurucz Imre Kategória: NRC hírek, NRC Podcast, Pénzügy, Távközlés Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban? Tovább
10 jún Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk Szerző: Sági Ferenc Kategória: FMCG, Kereskedelem, NRC hírek Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában! Tovább
7 jún Nyári tervek a harmadik hullám végén – mi lesz veled, turizmus? Szerző: Kurucz Imre Kategória: NRC hírek, NRC Podcast, Turizmus Lassan vége a járvány harmadik hullámának, de hogyan hat ez a turizmusra? Milyen terveik vannak a magyaroknak a nyári hónapokra? Utazunk, vagy inkább otthon maradunk? Tovább