×
25
dec

Az igazság pillanata – interjú Géczi Tamással

Géczi Tamás közel 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a szakma valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, ügyfélkapcsolati és menedzsment pozíciókban a világ vezető multinacionális piackutató vállalatainál Magyarországon, Európában, a Közel-Keleten és Afrikában. Az idei év júliusa óta az Inspira Research alapítója és ügyvezető partnere. Szerinted ki vagy mi volt előbb: egy jó marketinges vagy …

5
dec

"Tanítsuk meg az üzletet kérdezni…"

“…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014. téli Marketingkutató magazinban jelent meg. ***** Rendelje meg  az NRC ingyenes szakmai magazinját, amelyet vállalati feliratkozóinknak postai úton is eljuttatunk. ***** Minden piackutatásnak, adatelemzésnek, adatbányászatnak akkor van értelme, ha az nem öncélú, vagyis ha az eredmények támogatják …

29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír. A Mindshare és a Flow PR következetesen és hatékonyan használja a piackutatási eredményeket. Somlói Zsoltot, a Mindshare ügyvezető igazgatóját és Szabados Krisztiánt, a Flow PR ügyvezető igazgatóját arról kérdeztük, hogy az általuk vezetett ügynökség életében milyen …

25
dec

Interjú Páthy-Dencső Blankával és Slezsák Csillával

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Páthy-Dencső Blankával és Slezsák Csillával. Páthy-Dencső Blanka szenior piacelemző 2010 óta dolgozik a Sanoma Media Budapest Zrt.-nél, előtte a TÁRKI Társadalomkutató Intézet kutatója volt. A győri Széchényi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájának PhD hallgatója. Jelenlegi főbb feladatai: online mérések, ad hoc kutatások (kvalitatív, kvantitatív módszerek), üzletfejlesztés, másodelemzések. Tavasz, nyár, ősz vagy …

10
dec

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az általános apróhirdetési oldal marketing vezetője lett. Az elmúlt 15 évben az online és offline marketing területen is jelen volt, dolgozott a biztosítási és magánnyugdíjpénztári szektorban, és a HVG-nél is. Ha azt mondom: 90% feletti ismertség, 14 …

Page 1 of 4