×
10
dec

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az általános apróhirdetési oldal marketing vezetője lett. Az elmúlt 15 évben az online és offline marketing területen is jelen volt, dolgozott a biztosítási és magánnyugdíjpénztári szektorban, és a HVG-nél is. Ha azt mondom: 90% feletti ismertség, 14 …

8
dec

Interjú Fejes Tündével és Niederfiringer Veronikával

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Fejes Tündével és Niederfiringer Veronikával. Fejes Tünde Az Unicredit Bank Hungary Zrt. szenior szakembere 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Szeretek minél több időt a természetben tölteni, ahol minden évszakban megfigyelhetem a táj és az élővilág szépségeit. Ezért éppúgy szeretem a tavaszi és nyári hónapokat, mint az őszi-téli …

18
dec

"Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot"

Kőszegi András interjúja Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás). A Sanoma is egy klasszikus médiavállalat volt, gondolom, a kutatási módszertana és az eszközei is klasszikusak voltak. Mostanra ‒ ahogy az egész piac ‒ teljesen átalakult, erőteljesen előtérbe kerültek az online megoldások, a digitális világ. Mennyire változtatta ez meg egy ekkora vállalat kutatási területét, módszertanát, …

17
dec

Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben “déli típusú” ember vagyok, szoktam is mondani, hogy engem “rossz helyen” rakott le a gólya. Tehát a válasz egyértelműen nyár. Imádom a napsütést és a meleget, a főváros is teljesen …

13
dec

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően az ő felelőssége, hogy a kutatások megfeleljenek a szakmai követelményeknek (megfelelő módszertan), az információk hatékonyan jussanak el az érintettekhez (megfelelő outputok és csatornák) és mindez a rendelkezésre álló kutatási budget …

Page 2 of 4