Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így vélekednek azok, akik az ajándékok egy részét webáruházakból szerezték be. Tavaly év végén már a hazai internetezők 55 százaléka tett így, és folyamatosan nő azok száma, akik az ajándékok többségét …
Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73 százaléka internetezik, ami 2 százalékponttal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti adat. Ez 6,1 millió internetezőt jelent a 15+ korosztályban. Az internetezés két alapvető demográfiai faktora továbbra is az életkor és az iskolai végzettség. Míg a …
Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így vélekednek azok, akik az ajándékok egy részét webáruházakból szerezték be. Tavaly év végén már a hazai internetezők fele tett így, és folyamatosan nő azok száma, akik az ajándékok többségét online …
2017-ben is ott voltunk az Internet Hungary konferencián, ezúttal 3 előadással. Töltsd le és nézd meg, miről beszéltek kutatóink az eseményen!