×
29
Már

Mindenki netezik? – Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak azért, mert az olvasók zömének vélhetőleg alig van olyan ismerőse, aki tényleg soha, egyetlen percet sem töltött el a világhálón – hanem mert a több mint 6 millió felnőtt internetező, vagy a 15-69 évesek körében mért …

4
Már

Kutatás a vásárlói utakról

  Mikor és hogyan kezdődnek a vásárlói utak? Ezzel a címmel (is) tartottunk előadást az idei Evolution konferencián, természetesen exkluzív, kifejezetten a konferenciára készített kutatásunk alapján. A prezentáció innen letölthető.  

3
Már

Médiahasználat – ahogy a fogyasztók látják (Letölthető prezentációval!)

  Ahogy az elmúlt két évben, úgy ezúttal is exkluzív kutatást készítettünk az Evolution konferenciára, amelyből kiderül, hogyan látják a hazai internetezők saját médiafogyasztásukat, és milyen változásokat érzékeltek a közelmúltban, illetve valószínűsítenek a következő egy évben az egyes médiatípusok használata terén. A kutatás eredményeit szokás szerint a konferencia első napján, a reklámtorta bemutatását követően ismertettük. …

25
feb

Adatok az e-kereskedelemről (infografika)

  Hamarosan indul E-commerce trackingünk tavaszi hulláma. A korábbi hullámokból készült elemzés pedig már elérhető! Információ és megrendelés >>  

24
jan

Ajándékok a netről

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így vélekednek azok, akik az ajándékok egy részét webáruházakból szerezték be. Tavaly év végén már a hazai internetezők 55 százaléka tett így, és folyamatosan nő azok száma, akik az ajándékok többségét …

Page 1 of 14