×
4
febr

88% az internetpenetráció Magyarországon

Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben még csak 12% volt, azonban a 2000-es évek során jelentősen növekedett és 2022-ben már 88% az internetezők aránya, ami több mint 6 millió magyar internetezőt jelent. A jövőre nézve a szakértők szerint további növekedés várható az …

7
nov

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem inkább azok a sokszor egyszerű kérdések, amelyekre keresve a választ megtudunk valami újat az emberek hétköznapi gondolatairól és viselkedéséről. Az egyik ilyen izgalmas téma, ami még most is élénken él …

28
jún

E-kereskedelem trendjei és a megváltozott vásárlói szokások

Szép szakma a kutatás. Meggyőződésem, hogy ez egy olyan hivatás, ami az emberi vélemények és viselkedések adattá alakításával segít jobban megérteni azt a komplex világot, amiben élünk. Sőt, a kutatóval szemben olykor az is elvárás, hogy valamelyest lássa legalább a közeljövőt, ha már alaposan elemzi a jelent. Intenzív időszakot él az emberiség, a korábban akár …

18
máj

Fenntarthatóság: “Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz” minden fórumon arra kér, sőt, felszólít minket: ha már ilyen közel kerültünk hozzá, védjük is meg! A cikk az NRC Fenntarthatóság trackingjének adatait használta.   MIT TUDUNK A FENNTARTHATÓSÁGRÓL ÉS MI AZ, …

27
ápr

Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után.

Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai körül forognak, így amit mérünk, az már nem erről szól. Egyik baj most elfedi a másikat. Ideje hát ezt a történetet lezárnunk, remélve, hogy nem lesz újabb újabb epizód – …

Page 1 of 24