×
27
ápr

Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után.

Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai körül forognak, így amit mérünk, az már nem erről szól. Egyik baj most elfedi a másikat. Ideje hát ezt a történetet lezárnunk, remélve, hogy nem lesz újabb újabb epizód – …

18
nov

Webáruházból a fa alá – karácsony és e-kereskedelem

A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és könyvet vennének a neten.

15
nov

Berobbanó podcast-piac

A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.

1
nov

Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás

A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.

23
okt

Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)

Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!

Page 2 of 24