×
24
dec

Mennyit eszünk és mennyit veszünk online?

Az internetezők csoportja jellemzően fiatal – a netezők közel fele 30 év alatti – ami az érdeklődésüket is nagymértékben meghatározza. A mozi és a filmek az érdeklődési rangsor elején találhatóak, akárcsak a tudományos érdekességek, a számítástechnika, vagy a könnyűzene. A gasztronómia és konyhaművészet a 18-69 éves netezők 40 százalékát érdeklik. Talán nem meglepő, hogy az …

24
dec

Utazást a hálón, kenyeret a sarki boltban

Vásárlási szokások Bár erős túlzás lenne azt állítani, hogy hazánkban virágzik az elektronikus kereskedelem, de tény, hogy dinamikusan nő azok száma, akik kipróbálták már az online vásárlást, és ezzel párhuzamosan az internetes boltok is egyre nagyobb forgalmat bonyolítanak; az interneten legalább alkalmanként vásárlók száma ma már meghaladja a bűvös egymilliót. Az NRC Piackutató által készített …

22
dec

Közös(ségi) játékélmények online

Hazánkban közel 2 millió ember, az internetezők 53 százaléka játszik legalább alkalmanként online játékokat másokkal. Bár alapvetően a fiatalokra jellemző tevékenységről van szó, az idősebb korosztály is kiveszi a részét a szórakozásból – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból. Internet nélkül az emberek jelentős része ma már el sem …

20
dec

Fontos az online marketing

Ön tájékozódik az interneten mielőtt nagy értékű terméket vásárol? Többségünk igennel válaszolna erre a kérdésre, de természetesen akadnak olyanok, akik még mindig ragaszkodnak a „hagyományos „, offline módszerekhez. Az NRC kutatása szerint azonban ma már a magyar internetezők 89 százaléka igénybe veszi a világháló segítségét vásárlás előtt. Cikkünk alapja az amerikai Media Post Publications február …

20
dec

Virtuális séta az online piactereken

Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig „járnak” a netpolgárok. A webshopokban vásárlók többsége előszeretettel böngészget az árucikkek között, és nem ritka az sem, hogy kizárólag nézelődés céljából látogatnak el egy online boltba. „Hipermarket-látogató”, „akcióvadász”, „shoppingoló”, „muszáj-vásárló” – néhány tipikus …

Page 20 of 23