×
10
dec

400 ezren vásároltak karácsonyi ajándékot az interneten

Miközben fél év alatt 400 ezerrel nőtt a legalább hetente internetező felnőttek száma, csaknem ugyanennyivel emelkedett azoké is, akik kipróbálták már az internetes vásárlást, rendelést. A VMR2007 második féléves adatai szerint az internetezők 62 százaléka, több mint 1,4 millió felnőtt rendelt már meg valamilyen terméket vagy szolgáltatást a világhálón keresztül – igaz, azok száma, akik …

31
dec

Internetpenetráció 2007 I. félév

Míg 2006 első és második féléve között alig egy százalékpontot nőtt az internetpenetráció, addig az elmúlt hat hónapban 5 százalékpontos növekedést figyelhettünk meg. 2007 első félévében a 15-69 éves hazai lakosság 39 százaléka számított rendszeres internetezőnek. 2,9 milliónyian használják legalább havi rendszerességgel az internetet, közülük 2,6 millióan legalább hetente egyszer körülnéznek a világhálón. Az internetet …

29
dec

Digitalizálódnak a játszóterek

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6 évnél fiatalabbak is interneteznek – elsősorban játékra használják a világhálót. Az NRC Piackutató az Egyszervolt.hu gyermek és családi portállal együttműködve 2007 júliusa és szeptembere között felmérte a 15 évesnél fiatalabbak internetezési …

28
dec

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb módját választani az olyan elkerülhetetlen időtöltéseknek, mint a vásárlás. Szerencsére az internet korában erre már online módon is lehetőségünk nyílik, így otthonunkból vásárolhatunk vagy gyűjthetünk információkat az egyes termékekről. A magyar …

25
dec

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján hozza meg döntését. Leginkább nagy értékű tartós fogyasztási cikkek esetén jellemző az online informálódás, és elsősorban a hivatalos oldalakat: a cégek honlapjait, webáruházak katalógusát használják erre a célra – a felhasználók …

Page 21 of 23