×

Kereskedelem

A digitalizáció erőteljesen érinti a kereskedelmet: a webáruházak, online piacterek egyre komolyab versenytársai a hagyományos kiskereskedelemnek. Az NRC a kvantitatív és kvalitatív kutatási megoldásai mellett a webshopok digitális felületeinek tesztelésére szemkamerás usability vizsgálatot kínál, a hagyományos üzletekben megforduló vásárlók tapasztalatainak, élményeinek azonnali becsatornázását pedig mobiletnográfiával valósítjuk meg.

Legfrissebb kutatási hírek

13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...
01
júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...
29
ápr

PANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOK

Pandémia Index trackingünk első eredményei letölthető bemutatónkban: főbb alaptémák, indexek és lehetőség kapcsolódó exkluzív kutatásokra.


Olvasson tovább!

Névváltás és piackutatás

Interjú Erdélyi Laurával,
az OLX.hu marketing vezetőjével

Tovább

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Reklámteszt

A legjobb módszer a versenytársak hirdetési hatékonyságának összehasonlítására.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Share via
Copy link
Powered by Social Snap