×

Kereskedelem

A digitalizáció erőteljesen érinti a kereskedelmet: a webáruházak, online piacterek egyre komolyab versenytársai a hagyományos kiskereskedelemnek. Az NRC a kvantitatív és kvalitatív kutatási megoldásai mellett a webshopok digitális felületeinek tesztelésére szemkamerás usability vizsgálatot kínál, a hagyományos üzletekben megforduló vásárlók tapasztalatainak, élményeinek azonnali becsatornázását pedig mobiletnográfiával valósítjuk meg.

Legfrissebb kutatási hírek

07
nov

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek...
21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy...
18
máj

Fenntarthatóság: "Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk"

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...


Olvasson tovább!

Névváltás és piackutatás

Interjú Erdélyi Laurával,
az OLX.hu marketing vezetőjével

Tovább

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Reklámteszt

A legjobb módszer a versenytársak hirdetési hatékonyságának összehasonlítására.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Share via
Copy link
Powered by Social Snap