×

Kereskedelem

A hagyományos és online vásárlói igények megismerése, az áruházak és weboldalak látogatásának vizsgálata a kereskedelemben kiemelten fontos. Az NRC a célcsoport vizsgálatában ügyfélelégedettség méréssel (Customer Instant Feedback), komplex reklámtesztekkel (Spotlight), innovatív honlapvizsgálatokkal (Szemkamerás kutatás) segíti megbízóit.

Legfrissebb kutatási hírek

29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír....
10
dec

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az...
04
dec

2,2 millióan online álláslesen

Továbbra is a Profession.hu a legismertebb és legnépszerűbb állásportál Magyarországon, megelőzve a Jobline-t és a Workaniát – derül ki...
04
dec

Nyaralsz Te rendesen?

Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak...


Olvasson tovább!

Névváltás és piackutatás

Interjú Erdélyi Laurával,
az OLX.hu marketing vezetőjével

Tovább

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Reklámteszt

A legjobb módszer a versenytársak hirdetési hatékonyságának összehasonlítására.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

sparolxkikasupershop westend