×
3
okt

Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!

  Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás. A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy …

2
okt

Hogy kerül az áru haza? (Letölthető prezentációval!)

  Az online vásárlás nem mindig azt jelenti, hogy megrendeljük a terméket az interneten, és várjuk, hogy csengessen a futár. E-kereskedelmi tracking kutatásunk szeptemberi hullámában kiemelten vizsgáltuk az egyes átvételi módokat – a házhozszállítástól a boltban történő átvételig. Az interneten vásárló magyarok 88 százaléka választott az elmúlt egy évben legalább egy alkalommal házhozszállítást,  78 százalék …

5
ápr

Legfrissebb e-kereskedelmi kutatásunk letölthető prezentációja

E-kereskedelmi kutatás | E-commerce Expo 1.28 MB LETÖLTÉS Több mint 4 millió online vásárló Folyamatosan nő az online vásárlók száma és az e-kereskedelmi forgalom. Az elmúlt egy évben már több mint 4,2 millió magyar rendelt valamit az interneten – igaz, csak 6 százalékuk tekinthető valóban rendszeres vásárlónak, a többség évente csak néhány tranzakciót bonyolít le ...
28
feb

Hányan bérelnének bútort az IKEA-tól?

  Év elején olvashattuk a hírt, hogy az IKEA tervei közt szerepel a bútorok bérlésének bevezetése, ami az újrahasznosítás lehetőségével egyrészt illeszkedik a vállalat fenntarthatósági törekvéseihez, másrészt alternatívát kínál azoknak, akik rövid távra rendezkednek be otthonukban: albérletben élnek, vagy néhány éven belül lakáscserén gondolkodnak. Kérdés, a magyarok számára mennyire lenne vonzó egy ilyen lehetőség, és …

23
jan

Internetről a fa alá

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így vélekednek azok, akik az ajándékok egy részét webáruházakból szerezték be. Tavaly év végén már a hazai internetezők fele tett így, és folyamatosan nő azok száma, akik az ajándékok többségét online …

Page 1 of 2