×
29
Már

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

4
Már

Kutatás a vásárlói utakról

  Mikor és hogyan kezdődnek a vásárlói utak? Ezzel a címmel (is) tartottunk előadást az idei Evolution konferencián, természetesen exkluzív, kifejezetten a konferenciára készített kutatásunk alapján. A prezentáció innen letölthető.  

25
feb

Adatok az e-kereskedelemről (infografika)

  Hamarosan indul E-commerce trackingünk tavaszi hulláma. A korábbi hullámokból készült elemzés pedig már elérhető! Információ és megrendelés >>  

24
jan

Ajándékok a netről

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis így vélekednek azok, akik az ajándékok egy részét webáruházakból szerezték be. Tavaly év végén már a hazai internetezők 55 százaléka tett így, és folyamatosan nő azok száma, akik az ajándékok többségét …

3
okt

Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!

  Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás. A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy …

Page 1 of 2