×
1
Júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.

2
jún

Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

12
máj

Házhozszállítás a karantén időszakában

Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus alatt? Mik a legjellemzőbb átvételi módok? E-Commerce Infografikánkon a legfrissebb kutatási eredményeinket találja.

29
ápr

PANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOK

Pandémia Index trackingünk első eredményei letölthető bemutatónkban: főbb alaptémák, indexek és lehetőség kapcsolódó exkluzív kutatásokra.

Page 2 of 7