×
30
ápr

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás fogyasztói igényekhez való igazítására irányul: miként lehet a potenciális vásárlók lehető legszélesebb körét elérő terméket létrehozni, melyek a tervezett vagy megvalósított termékeink, szolgáltatásaink legerősebb jellemzői, mik az esetleges hibák, hogyan …

25
ápr

Lakásterveink lázában élünk

Lakáshitel? Van rá igény. A banki ügyfelek harmada éppen aktuális lakástervén pörög, a másik harmada pedig öt éven belül tervez itt tartani. A legtöbben természetesen felújítást terveznek, de ne gondoljuk, hogy egy kis festéssel vagy burkolással beérnék: a többség valami komolyabbat tervez, amelyhez jól jöhet a személyi kölcsön vagy a lakáshitel. Nagyobbrészt olyat (is), ami …

29
márc

Kata visszatérése jót tett a Pepsi márkának

Kétheti rendszerességgel indítunk reklámkutatásokat, hogy a 2009 óta fennálló, immáron többszáz szpotot magába foglaló, így akár szektorspecifikus benchmarkok megadására is képes Spotlight rendszerünket frissen tartsuk. Ezúttal a tavaly megjelenő Pepsi reklámot választottuk. Egy tévéreklám sikere alapvetően három kulcstényezőtől függ. Egyrészről fontos, hogy megfelelő médiasúllyal jelentkezzen, hiszen az erős reklámzajból súly nélkül nehéz. Fontos a célzás …

4
márc

Kutatás a vásárlói utakról – letölthető prezentáció

  Mikor és hogyan kezdődnek a vásárlói utak? Ezzel a címmel (is) tartottunk előadást az idei Evolution konferencián, természetesen exkluzív, kifejezetten a konferenciára készített kutatásunk alapján. A prezentáció innen letölthető.  

25
febr

Adatok az e-kereskedelemről (infografika)

  Hamarosan indul E-commerce trackingünk tavaszi hulláma. A korábbi hullámokból készült elemzés pedig már elérhető! Információ és megrendelés >>  

Page 6 of 8