
Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Előadások vállalatoknál és szakmai konferenciákon
Iparági trendekről, kutatási eredményekről, ügyfélélményről és piackutatási módszerekről tartok rendszeresen előadásokat.

CX és ügyfélélmény kutatások
Ügyfélélmény szakértőként adatvezérelt támogatást nyújtok a vállalatok ügyfélközpontú folyamatainak a kidolgozásához.

Service Design, Co-Creation fejlesztés
Szolgáltatás-, és folyamatfejlesztések területén a vállalati csapatokat támogató facilitátorként és elemzőként is segítem a fejlesztéseket.
Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Sokan kérdezik, hogy mit takar az NRC, ezért most elárulom: Net Research Center, amelyet 1999 szeptemberében alakítottunk két barátommal közösen, akkor amikor az internetpenetráció még csak egy számjegyű volt.
Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a szoftverfejlesztés, a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és mivel ezek a szerelemprojektjeim, ezért örömmel segítem a hazai nagyvállalatokat az adatvezérelt szolgáltatás és termékfejlesztési munkáikban.
Az elmúlt 25 évben sok mindenben voltunk elsők az online piackutatásban, de én mégsem a megoldásainkra, az eredményeinkre vagyok a legbüszkébb, hanem a régi és az új kollégáimra, azokra, akikkel nap, mint nap azon dolgozunk az ügyfeleinkkel közösen, hogy jobb és egyszerűbb szolgáltatások és termékek készüljenek a hazai lakosság számára.
Én, ezért szeretem ezt a szakmát, ezért szeretek NRC-s lenni.

Chat trendek, lakossági elvárások, vállalati lehetőségek és egy kis chatGPT
A 26. adás végére ugyan elszomorodtunk egy kicsit, de azért érdemes meghallgatni a legújabb NRC research & more adásunkat, ahol a lakossági chat használati szokásokról,

Adat, információ és adatvizualizáció: Beszélgetés Kovács Gyula szakértővel
Mi az adat? Mi az információ és hogyan tud fejlődni egy adatelemző? Mik a tipikus elemzői hibák? Ezekről és még sok egyébről is beszélgettünk Kovács Gyula adatkommunikációs szakértővel az adatokról és az adatok céljáról.

Ügyfélélmény és CX trendek 2023
Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem
Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az