×

Közműszolgáltatók

A szolgáltatók számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettségének megismerése és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése. Az NRC nagymintás lekérdezésekre ad lehetőséget (NetPanel), valamint elégedettségi vizsgálatokkal (Customer Instant Feedback) és  online kvalitatív kutatásokkal (Közösségi médiakutatás) segít a fogyasztói vélemények megismerésében.

Legfrissebb kutatási hírek

08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
03
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok,...

Tudja meg, mennyire elégedett a fogyasztó!

Nagymintás lekérdezések

Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje nagymintás adatfelvételre ad lehetőséget.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Közösségi médiakutatás

Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követhető a vásárlók véleménye.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

bkkcontinentalmvmsparwestend
Share via
Copy link
Powered by Social Snap