×

Közműszolgáltatók

A szolgáltatók számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettségének megismerése és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése. Az NRC nagymintás lekérdezésekre ad lehetőséget (NetPanel), valamint elégedettségi vizsgálatokkal (Customer Instant Feedback) és  online kvalitatív kutatásokkal (Közösségi médiakutatás) segít a fogyasztói vélemények megismerésében.

Legfrissebb kutatási hírek

18
máj

Fenntarthatóság: "Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk"

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...
01
júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
01
júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb...

Tudja meg, mennyire elégedett a fogyasztó!

Nagymintás lekérdezések

Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje nagymintás adatfelvételre ad lehetőséget.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Közösségi médiakutatás

Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követhető a vásárlók véleménye.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

bkkcontinentalmvmsparwestend
Share via
Copy link
Powered by Social Snap