×

Közműszolgáltatók

A szolgáltatók számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettségének megismerése és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése. Az NRC nagymintás lekérdezésekre ad lehetőséget (NetPanel), valamint elégedettségi vizsgálatokkal (Customer Instant Feedback) és  online kvalitatív kutatásokkal (Közösségi médiakutatás) segít a fogyasztói vélemények megismerésében.

Legfrissebb kutatási hírek

07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
03
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok,...
30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...
29
dec

Interjú Szabados Krisztiánnal és Somlói Zsolttal

Egy reklám- és egy PR-ügynökség a piackutatás értői és használói. Az egyik insightokat gyűjt belőle, a másik történeteket ír....

Tudja meg, mennyire elégedett a fogyasztó!

Nagymintás lekérdezések

Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje nagymintás adatfelvételre ad lehetőséget.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Közösségi médiakutatás

Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követhető a vásárlók véleménye.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

bkkcontinentalmvmsparwestend
Share via
Copy link