×

Közműszolgáltatók

A szolgáltatók számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettségének megismerése és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése. Az NRC nagymintás lekérdezésekre ad lehetőséget (NetPanel), valamint elégedettségi vizsgálatokkal (Customer Instant Feedback) és  online kvalitatív kutatásokkal (Közösségi médiakutatás) segít a fogyasztói vélemények megismerésében.

Legfrissebb kutatási hírek

08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
03
máj

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok,...

Tudja meg, mennyire elégedett a fogyasztó!

Nagymintás lekérdezések

Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje nagymintás adatfelvételre ad lehetőséget.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Közösségi médiakutatás

Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követhető a vásárlók véleménye.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

bkkcontinentalmvmsparwestend
Share via
Copy link
Powered by Social Snap