×

Közműszolgáltatók

A szolgáltatók számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettségének megismerése és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése. Az NRC nagymintás lekérdezésekre ad lehetőséget (NetPanel), valamint elégedettségi vizsgálatokkal (Customer Instant Feedback) és  online kvalitatív kutatásokkal (Közösségi médiakutatás) segít a fogyasztói vélemények megismerésében.

Legfrissebb kutatási hírek

07
nov

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek...
21
jún

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről

Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy...
18
máj

Fenntarthatóság: "Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk"

A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat...
13
nov

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre...

Tudja meg, mennyire elégedett a fogyasztó!

Nagymintás lekérdezések

Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje nagymintás adatfelvételre ad lehetőséget.

Ügyfélelégedettség mérés

Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.

Közösségi médiakutatás

Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követhető a vásárlók véleménye.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

bkkcontinentalmvmsparwestend
Share via
Copy link
Powered by Social Snap