Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje nagymintás adatfelvételre ad lehetőséget.
Részletek
Customer Instant Feedback kutatásunkkal részletesen megismerheti terméke/szolgáltatása fogadtatását.
Hibrid netnográfiai módszerekkel folyamatosan és ad hoc módon nyomon követhető a vásárlók véleménye.
ügyfélkapcsolati igazgató
E-mail üzenet írása
“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat. A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”
Megosztás: