×

Médiakutatás

A közönség figyelmének megszerzéséért és fenntartásáért folytatott kiélezett versenyben a médiaszolgáltatók az NRC innovatív médiakutatási eszköztárát hívhatják segítségül a közönségigények felmérésétől kezdve (Online fórum), a tervezésen át (Műsorteszt) a megvalósult tartalmak vizsgálatáig (Szemkamerás honlapteszt).

Legfrissebb médiakutatási hírek

26
nov

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási...
08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...


Olvasson tovább!

“Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot”

Médiakutatás – interjú Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás)
Tovább

Online fórum

Dinamikus online platform egy-egy koncepció hosszabb teszteléséhez.

Műsorteszt

Médiakutatáshoz ideális megoldás: másodpercről másodpercre nyomon követhető a néző reakciója.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

origosanomartlallegrogroupringier
Share via
Copy link
Powered by Social Snap