×

Médiakutatás

A közönség figyelmének megszerzéséért és fenntartásáért folytatott kiélezett versenyben a médiaszolgáltatók az NRC innovatív médiakutatási eszköztárát hívhatják segítségül a közönségigények felmérésétől kezdve (Online fórum), a tervezésen át (Műsorteszt) a megvalósult tartalmak vizsgálatáig (Szemkamerás honlapteszt).

Legfrissebb médiakutatási hírek

01
Júl

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
02
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK - MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
19
máj

LETÖLTHETŐ ELŐADÁS: MIVEL TÖLTJÜK AZ IDŐT A KARANTÉNBAN?

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni...
19
máj

MOBILETNOGRÁFIAI KUTATÁSOK

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? - Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló...


Olvasson tovább!

“Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot”

Médiakutatás – interjú Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás)
Tovább

Online fórum

Dinamikus online platform egy-egy koncepció hosszabb teszteléséhez.

Műsorteszt

Médiakutatáshoz ideális megoldás: másodpercről másodpercre nyomon követhető a néző reakciója.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


origosanomartlallegrogroupringier
Share via
Copy link
Powered by Social Snap