Médiakutatás | NRC.hu
×

Médiakutatás

A közönség figyelmének megszerzéséért és fenntartásáért folytatott kiélezett versenyben a médiaszolgáltatók az NRC innovatív médiakutatási eszköztárát hívhatják segítségül a közönségigények felmérésétől kezdve (Online fórum), a tervezésen át (Műsorteszt) a megvalósult tartalmak vizsgálatáig (Szemkamerás honlapteszt).

Legfrissebb médiakutatási hírek

28
feb

Az internetezők médiafogyasztása - Letölthető prezentáció 2018.

Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási...
10
Júl

Infografikára tettük a vizes VB szurkolói várakozásait

  A hazai közönség optimistán készül a közelgő vizes világbajnokságra. Az NRC és a NetPanel friss felméréséből kiderül: ötből...


Olvasson tovább!

“Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot”

Médiakutatás – interjú Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás)
Tovább

Online fórum

Dinamikus online platform egy-egy koncepció hosszabb teszteléséhez.

Műsorteszt

Médiakutatáshoz ideális megoldás: másodpercről másodpercre nyomon követhető a néző reakciója.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

origosanomartlallegrogroupringier