×

Médiakutatás

A közönség figyelmének megszerzéséért és fenntartásáért folytatott kiélezett versenyben a médiaszolgáltatók az NRC innovatív médiakutatási eszköztárát hívhatják segítségül a közönségigények felmérésétől kezdve (Online fórum), a tervezésen át (Műsorteszt) a megvalósult tartalmak vizsgálatáig (Szemkamerás honlapteszt).

Legfrissebb médiakutatási hírek

07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
04
jún

Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?

Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói...
04
jún

Hány napot szórakozunk a nap huszonnégy órájában?

Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták...
03
Már

Médiahasználat - ahogy a fogyasztók látják (Letölthető prezentációval!)

  Ahogy az elmúlt két évben, úgy ezúttal is exkluzív kutatást készítettünk az Evolution konferenciára, amelyből kiderül, hogyan látják...


Olvasson tovább!

“Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot”

Médiakutatás – interjú Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás)
Tovább

Online fórum

Dinamikus online platform egy-egy koncepció hosszabb teszteléséhez.

Műsorteszt

Médiakutatáshoz ideális megoldás: másodpercről másodpercre nyomon követhető a néző reakciója.

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

origosanomartlallegrogroupringier
Share via
Copy link