×
12
nov

Több mint 6 millió internetező

  Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73 százaléka internetezik, ami 2 százalékponttal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti adat. Ez 6,1 millió internetezőt jelent a 15+ korosztályban. Az internetezés két alapvető demográfiai faktora továbbra is az életkor és az iskolai végzettség. Míg a …

24
máj

LETÖLTÉS | A Media Hungary 2018. konferencián bemutatott előadásunk anyagai

FIZETŐS ON-DEMAND SZOLGÁLTATÁSOK LEHETŐSÉGEI MAGYARORSZÁGON | Sági Ferenc (NRC) Media Hungary 2018. 1.05 MB LETÖLTÉS FIZETŐS HÍROLDALAK ÉS MAGAZINOK ESÉLYEI A MAGYAR INTERNETEN - Krurcz Imre (NRC), Media Hungary 2018. 739.57 KB LETÖLTÉS
23
Már

Testről és Lélekről: Megérdemelte volna az Oscart?

  2016 és 2017 után idén nem nyert magyar film Oscar-díjat, noha – az NRC friss felmérése szerint – a legjobb idegen nyelvű film kategóriában jelölt „Testről és lélekről” a magyar nézők többsége szerint megérdemelte volna a legrangosabb elismerést. A magyarok többsége követte az idei Oscarral kapcsolatos híreket – igaz, ebben közrejátszott az is, hogy …

14
Már

Eurovíziós esélyeink – a magyar közönség szerint

  Az AWS zenekar „Viszlát nyár!” című dala nyerte meg a magyarországi válogatót, így ez a nóta képviseli hazánkat a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon. De vajon mit gondolnak a magyarok erről a dalról? Mennyire tetszik nekik, és milyen esélyt adnak neki a lisszaboni megmérettetésen? Túlzás lenne azt állítani, hogy az Eurovízió az egész országot lázba hozza, …

28
feb

Az internetezők médiafogyasztása – Letölthető prezentáció 2018.

Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója tartotta, melynek címe: Megkérdeztük a médiafogyasztót – Az internetezők online és offline médiafogyasztása  

Page 1 of 9