24 máj Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022 2022-05-24 NRC Itt van: FMCG, Kereskedelem, Média, NRC hírek, NRC Podcast A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági Ferenc és Molnár Zoltán kutatási igazgatókkal ezekről és még sok minden másról beszélgettünk ebben az adásban, ahol nem az adatok voltak fókuszban, hanem az adatokból, a kvalitatív és kvantitatív kutatások eredményeiből leszűrhető kutatói gondolkodást és tapasztalataikat osztották meg a kollégáim. Az adásból kiderült, hogy: a kutatónál szebb szó nincs az új normális helyett helyesebb lenne a gyorsuló régi kifejezést használni miként hat a jó tapasztalat az attitűdünkre milyen hatással volt az e-kereskedelemre a covid miért egyre népszerűbbek az átvételi pontok mi a helyzet a médiapiacon és streaming szolgáltatóknál miért is folyik igazából a formátumok harca. Izgalmas és érdekes beszélgetés, ahol kevés szám jelenik meg, de annál több insight, amelyet az elmúlt két évben a rengeteg kutatás során gyűjtöttünk össze. A beszélgetés alapja a nemrég befejezett NRC pandémia index és az NRC már több mint 10 éve folyó e-kereskedelmi Trackingje és még sok száz mélyinterjú és fókuszcsoport. Hallgassatok minket.Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük. Anchore.fm lejátszás Youtube lejátszás Apple lejátszás Google lejátszás Spotify lejátszás Az adatfelvételek hátterét az onlinekutatás netpanel kérdőívszerkesztési, adatfelvételi és qualipool kvalitatív szervezési szolgáltatása biztosították. Korábbi NRC podcast adásaink: Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? (Spotify) – 20 adás Veszélyben a reprezentativitás (Spotify). – 19. adás Berobbanó podcast-piac (Spotify) – 18. adás Virtuális valóságtól a Metaverzumig (Spotify) – 17. adás Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó (Spotify) – 16. adás Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)– 15. adás ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK! További bejegyzéseinkSOCIAL MEDIA KONFERENCIA 2020: Kurucz Imre előadásaPiackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőrőlHogyan éltük meg? A pandémia bő egy éveACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokonDigi@Bank Monitor – Az NRC új pénzügyi / fintech tracking kutatásaInternetpenetráció 2009 első félév Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több