×
11
dec

Kettőn áll a vásár

Határainkon túl mind a fizetős internetes oldalak, mind a nyomtatott digitális kiadványok terén jelentős médiapiaci változások zajlanak, elég csak a szlovákiai online hírpiac egy szegmensének fizetőssé tételére, vagy arra a tényre gondolni, hogy az Amazon digitális kiadványainak forgalma az amerikai piacon meghaladta a teljes, hagyományos könyvpiaci forgalmat. Ezzel szemben Magyarországon nem tudunk hasonló mértékű változásokról …

20
dec

E-könyvek és digitális kiadványok

Évtizedekkel ezelőtt a könyvek, újságok, magazinok jelentették a szórakozás fő formáját. Bakfis érzékenyült el a lányregényen, könyökvédős irodista lapozta a sporthíreket, unatkozó háziasszony szórakozott filléres ponyvákon és kispolgár tipródott szépirodalom és könnyed kalandregény közt a könyvesboltban. Majd jött az elektromosság, s vele a telefonhírmondó, a rádió és a televízió. Majd a számítógépek, játékkonzolok, lejátszók és …

12
dec

Lájkolod vagy plusszolod?

A keresőóriás 4 hónappal ezelőtt indította közösségi média szolgáltatását, a Google+-t. A közelmúltban számos vélemény formálódott arról, hogy a Google+ és a Facebook ádáz harcot vív majd a közösségi média uralmáért. A Google+ jelenlegi 45 milliós táborával egyelőre nem veszi fel a versenyt a közösségi média terén 7 éves előnnyel és 800 milliós közösséggel bíró …

3
dec

Veszélyes? Veszélytelen?

Az anyák 39 százaléka tartja veszélyesnek az internetet a gyermekek számára – ennyien adnak 4-es vagy 5-ös értéket egy ötfokú skálán, amelyen ha az átlagot nézzük, akkor azt mondhatjuk: a veszély foka 2,71. Ezt az adatot még szeptember 27-én ismertettem Balatonalmádiban a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat által szervezett médiakonferencián. Kutatásunkban 250 olyan nőt kérdeztünk meg, akinek …

22
dec

Internethasználati szokások a 14-69 évesek körében

5 hét alatt közel 45 ezren töltötték ki a VMR 2009 második félévi kutatásának kérdőívét. Az évente két alkalommal elvégzett vizsgálat – amely ez alkalommal is közel 300 honlap látogatói összetételét, szokásait és attitűdjeit vizsgálta – 140 weboldalon és a három legnagyobb DM-szolgáltató rendszerén keresztül volt elérhető. A felmérés segítségével lehetővé válik a honlap látogatók …

Page 10 of 13