×
23
dec

Szeretjük a kézzelfoghatóságot

A print legfőbb előnye az online magazinokkal szemben a könnyű hordozhatóság, valamint hogy olvasásának nincsenek technikai előfeltételei. Az internetes médiumok elsősorban gyorsaságukkal és naprakészségükkel vonzzák az olvasókat – derül ki a Prizma és a Netpanel közös kutatásából. Online vs. print média A sajtóhasználati szokásokat vizsgáló felmérés adatai szerint a 18-49 éves internethasználók kétharmada emeli ki …

15
dec

Mit hallgatunk ezután?

Rádióhallgatás Az első négy napon a Juventusra kapcsolt át a legtöbb egykori Sláger és Danubius-hallgató, de az MR2 és a Rádió1 is nyert a Danubius és a Sláger leállásán. Az újak közül a Class FM-nek sikerült valamivel jobban az indulás – derült ki a Maximize médiaügynökség és az NRC legújabb kutatásának adataiból. A Maximize és …

8
dec

Ismét a gyerekek kerültek a fókuszba

Bár a mai gyerekek szabadidejében előkelő helyet foglal el a számítógépezés és az internet-használat, nem ez az egyetlen módja a kikapcsolódásnak. A 15 év alatti fiatalok az internet mellett leginkább tévénézéssel, zenehallgatással, játékkal múlatják az időt, de a sport és az olvasás is jelen van mindennapjaikban – derült ki az NRC Piackutató VMR.kids nevű felméréséből. …

3
dec

Fizetős online tartalomletöltés és videómegosztás

Ha információra van szükségünk vagy valamilyen tartalmat keresünk, sokszor az internetet hívjuk segítségül, ahol pár kattintást követően választ találhatunk kérdéseinkre. Egyes esetekben ingyenesen, még máskor ellenszolgáltatás fejében juthatunk a kívánt információhoz, termékhez, vagy szolgáltatáshoz. Az NRC Piackutató és a TNS közös Visitor Media Research felméréséből – amely a 14-69 éves hazai internetezőket vizsgálja – kiderül, …

25
dec

Érdemes vertikális portálokon hirdetni

A vertikális – egy adott témára koncentráló – weboldalak fontos szereplői a jövő internetes tartalomszolgáltatási és kereskedelmi piacának. Az NRC legújabb vizsgálata az egyes vertikális portálok látogatói profilját rajzolta meg, láthatóvá téve a szegmensben rejlő kereskedelmi lehetőségeket. Az elemzés során a vertikális weboldalak tartalmuk szerint kategóriákba sorolva, illetve egyenként is rész vettek a vizsgálatban. A …

Page 14 of 15