Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit 20 százalék olvassa legalább 2-3 naponta – derül ki az NRC legújabb felméréséből, amely a médiahasználat átalakulását vizsgálta a hazai internetes közönség körében. A nyomtatott napilap már a 18. század végétől …
Ön tájékozódik az interneten mielőtt nagy értékű terméket vásárol? Többségünk igennel válaszolna erre a kérdésre, de természetesen akadnak olyanok, akik még mindig ragaszkodnak a „hagyományos „, offline módszerekhez. Az NRC kutatása szerint azonban ma már a magyar internetezők 89 százaléka igénybe veszi a világháló segítségét vásárlás előtt. Cikkünk alapja az amerikai Media Post Publications február …
Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a felhasználók egyharmada még telefonszámát is megadja. Az NRC Piackutató 1000 fős mintán végzett online kutatása szerint a legalább hetente internetező felnőttek 92 százaléka regisztrált tagja legalább egy internetes közösségi oldalnak. Többségük …
A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül – derült ki az NRC és a TNS VMR2007 első félévére vonatkozó felméréséből. Átalakulnak az internetezési szokások, a hagyományos tevékenységek: e-mailezés, böngészés, informálódás, online magazinok olvasása – mellett egyre többen fedezik fel …
Az internetezők 85 százaléka tudja, mi az a blog, rendszeresen viszont csupán 5 százalék olvas ilyen jellegű tartalmakat – derül ki az NRC Piackutató felméréséből. A fiatalok leginkább barátaik, ismerőseik vagy egy-egy közismert ember blogjait olvassák, míg a középkorú és idősebb netpolgárok körében a politikusok személyes internetes naplói népszerűbbek. Már a mindennapokban is egyre többet …