×
14
Már

Eurovíziós esélyeink – a magyar közönség szerint

  Az AWS zenekar „Viszlát nyár!” című dala nyerte meg a magyarországi válogatót, így ez a nóta képviseli hazánkat a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon. De vajon mit gondolnak a magyarok erről a dalról? Mennyire tetszik nekik, és milyen esélyt adnak neki a lisszaboni megmérettetésen? Túlzás lenne azt állítani, hogy az Eurovízió az egész országot lázba hozza, …

28
feb

Az internetezők médiafogyasztása – Letölthető prezentáció 2018.

Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója tartotta, melynek címe: Megkérdeztük a médiafogyasztót – Az internetezők online és offline médiafogyasztása  

10
Júl

Infografikára tettük a vizes VB szurkolói várakozásait

  A hazai közönség optimistán készül a közelgő vizes világbajnokságra. Az NRC és a NetPanel friss felméréséből kiderül: ötből ketten aktívan követik majd a világeseményt. A legnagyobb kedvenc Hosszú Katinka és a férfivízilabda-válogatott. Előbbitől szinte mindenki aranyat vár, de a pólósok dobogós helyezése is borítékolható a hazai szurkolók szerint. Kenderesi Tamás rajongói leginkább fiatal lányok, …

29
Már

„Színház az egész világ…

…és színész benne minden férfi és nő.” Na de kik ülnek a nézőtéren? Kik járnak színházba és miért? És miért nem? Nos, a 18-59 éves magyarok körében legfeljebb minden harmadik férfi és nő fordul meg színházban egy év alatt, és mindössze minden hatodik tölti szívesen szabadidejének óráit a nézőtéren. Kutatásunkból kiderült, hogy a visszafogott lelkesedés …

29
Már

Kütyün a vásár

Egy év alatt közel 400 ezerrel nőtt, és már 3,15 millió azoknak a száma, akik okostelefont is használnak internetezésre; a táblagép esetében még ennél is jelentősebb volt a növekedés: 2014 őszén még csak 750 ezren csatlakoztak tablettel a világhálóra, mostanra viszont az ő számuk is meghaladja az egymilliót. A penetráció emelkedésével párhuzamosan a használat is …

Page 3 of 10