×
4
jún

Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?

Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói viselkedést, a multiscreen-ing jelenséget vizsgálta egy 1000 fős 18+-os internetezői kutatás keretében 2019-ben. Vajon mit csinálunk televíziózás közben, híreket nézünk, kommunikálunk vagy éppen vásárolunk? Az egyes tartalmak azonos időben, két vagy több eszközön, párhuzamosan történő fogyasztása …

4
jún

Hány napot szórakozunk a nap huszonnégy órájában?

Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták meg nekünk ahhoz az exkluzív kutatáshoz, amelyet kifejezetten a májusi konferenciára készítettünk. Üresjáratok nélkül? Mobil eszközeinknek hála ma már szinte nincsenek üresjárataink. Az utazás, vagy a várakozás amúgy unalmas perceit is szórakoztatóbbá tudjuk tenni általuk, de …

3
Már

Médiahasználat – ahogy a fogyasztók látják (Letölthető prezentációval!)

  Ahogy az elmúlt két évben, úgy ezúttal is exkluzív kutatást készítettünk az Evolution konferenciára, amelyből kiderül, hogyan látják a hazai internetezők saját médiafogyasztásukat, és milyen változásokat érzékeltek a közelmúltban, illetve valószínűsítenek a következő egy évben az egyes médiatípusok használata terén. A kutatás eredményeit szokás szerint a konferencia első napján, a reklámtorta bemutatását követően ismertettük. …

12
nov

Több mint 6 millió internetező

  Az utóbbi egy évben folytatódott az internetpenetráció lassú növekedése – jelenleg a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 73 százaléka internetezik, ami 2 százalékponttal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti adat. Ez 6,1 millió internetezőt jelent a 15+ korosztályban. Az internetezés két alapvető demográfiai faktora továbbra is az életkor és az iskolai végzettség. Míg a …

24
máj

LETÖLTÉS | A Media Hungary 2018. konferencián bemutatott előadásunk anyagai

FIZETŐS ON-DEMAND SZOLGÁLTATÁSOK LEHETŐSÉGEI MAGYARORSZÁGON | Sági Ferenc (NRC) Media Hungary 2018. 1 file(s) 1.05 MB LETÖLTÉS FIZETŐS HÍROLDALAK ÉS MAGAZINOK ESÉLYEI A MAGYAR INTERNETEN - Krurcz Imre (NRC), Media Hungary 2018. 1 file(s) 739.57 KB LETÖLTÉS
Page 4 of 12