×
29
Már

Kütyün a vásár

Egy év alatt közel 400 ezerrel nőtt, és már 3,15 millió azoknak a száma, akik okostelefont is használnak internetezésre; a táblagép esetében még ennél is jelentősebb volt a növekedés: 2014 őszén még csak 750 ezren csatlakoztak tablettel a világhálóra, mostanra viszont az ő számuk is meghaladja az egymilliót. A penetráció emelkedésével párhuzamosan a használat is …

18
dec

Hol VOD, hol nem VOD

VOD üzleti modellek A médiakutatási adatok szerint külföldön az elmúlt években a legnagyobb műsorszolgáltatók mindegyike elkezdte saját VOD szolgáltatás kiépítését, fejlesztését és piacra dobását. A tradicionális tartalomszolgáltatók mellett olyan, kifejezetten VOD-ra specializálódott OTT (Over the Top) szolgáltatók is megjelentek a piacon, mint a Hulu és a Netflix, amelyek egyre komolyabb játékosnak mutatkoznak a tartalomfogyasztási piacon. …

12
dec

Audiovizuális tartalmak érzelmi hatásvizsgálata

Bemutatjuk az NRC Műsortesztjét A televízió továbbra is a legnagyobb hatású médiacsatorna, amely Magyarországon a mai napig a teljes hirdetési piac több mint negyedét teszi ki. Ahhoz, hogy a hirdetők hatékonyan tudjanak megjelenni ebben a zajos közegben, olyan kreatívokat kell kidolgozniuk, amelyek nem érdektelenséget, hanem érdeklődést, izgalmat, örömet vagy éppen szomorúságot, vagyis valamilyen emóciót váltanak …

30
Már

Kis magyar torrentológia

Leíró elemzés a magyarok torrentezési szokásairól Apró kis információdarabkák szétszórva a világban. Minden információdarabka megosztható és letölthető, egészen addig, amíg össze nem áll a nagy egész, maga az ingyenes tartalom. A torrentezés régóta szorosan kötődik a netezéshez Magyarországon is, és nyugodtan kijelenthető, hogy tömegek szokásává vált. Sokak számára az élet velejárója, amiről – elsősorban ingyenessége …

16
dec

Aktívak a magyar Facebook-használók

A rendszeresen internetező magyarok csupán egytizede nem regisztrált soha a Facebookra, négyötödük legalább hetente, kétharmaduk pedig minden nap látogatja, használja a legnagyobb közösségi oldalt. Az Facebook kutatás kapcsolódó infografikája itt érhető el. A Facebook leginkább a kapcsolattartásban elengedhetetlen platform: a használók 80 százaléka igen fontos szerepet tulajdonít neki abban, hogy barátaival, ismerőseivel kommunikálni tudjon. Több …

Page 4 of 10