×
18
dec

Hogyan tovább, internetpenetráció?

Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most, de főleg arról kérdezték a véleményem, mi várható a jövőben: számítok-e komolyabb növekedésre az internetezők számában? A fokozódó érdeklődés azért is meglepő, mert manapság kevés unalmasabb olvasmány van egy internetpenetrációs …

11
dec

Magyar sorozatfüggő-kórkép

Idén igazi sorozatdömpinggel nyitották az évet a magyar televíziós csatornák, számos új sorozatpremierrel, új műfajokkal és természetesen az eddigi évadok folytatásával találkozhatunk. A sorozatok palettája mára már olyannyira színes, hogy nincs olyan, aki ne találna köztük legalább egy kedvére valót. Nyomozós, kórházas, ügyvédes, vámpíros, kosztümös, szuperhősös, misztikus, romantikus, vicces… Tudósok, médiumok, mentalisták, helyszínelők, nyomozók, életmentők, …

22
dec

Mivel böngészik a magyar?

A Statcounter adatai szerint 34 százalékos részesedéssel még mindig az Internet Explorer a legtöbbek által használt böngésző a világon, és Európában is nagyjából ugyanannyi használója van, mint a vezető Firefoxnak és a harmadik helyen álló Google Chrome-nak. Magyarországon már egyértelműen lemaradt a két másik említett böngésző mögött, részesedése mindössze 13 százalék. Az NRC friss felmérése megerősíti …

18
dec

Egy fecske nem csinál nyarat

Az elmúlt években a tehetségkutató műsorok magas nézettséggel szerepelnek a kereskedelmi csatornák műsorkínálatában. Sikerüket látva kijelenthető, hogy jelentős mértékben átrajzolták a népszerű tv-programokról alkotott fogalmakat. Az X-faktor és a Voice összehasonlító elemzése Az NRC novemberben készült kutatásának célja a két nagy tehetségkutató, a Voice és az X-Faktor műsorokkal kapcsolatos fogyasztói, nézői benyomások, képzettársítások feltárása. Az …

18
dec

Értsük meg a folyamatokat

1996 óta dolgozik a piackutatás területén. A GfK csoportban 5 év alatt a médiakutatási osztály vezetésével, internetkutatással foglalkozott. 2001-2003 között az index.hu kutatási tanácsadójaként vezető szerepe volt a multimédiás közönségmérés online területre való kiterjesztésében. 2003 óta a Ringier kutatási feladatait gondozza és a Magyar Lapkiadók Egyesületének kutatási bizottságát vezeti; a WAN (Nemzetközi Napilap Szövetség) kutatási …

Page 9 of 13