×
11
dec

FRS projekt: 2. mérföldkő projektbeszámoló – NRC Facial Recognition Software

Tudatos és nem tudatos rekciók mérése reklámkutatásokban: az NRC Kft. Facial Recognition Software kutatás-fejlesztési projekt 2. mérföldkövének beszámolója.

1
júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.

2
jún

Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak. De mivel múlatjuk az időt a négy fal között?

19
máj

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

Page 2 of 10