×
7
ápr

UX Research: Túl a usabilityn

  Ki ne hallott volna már a UX research kifejezésről? Mosolygós, kreatív, laza fiatalok mosolyognak ránk a Facebookon, újabb és újabb start-up cégek jelennek meg a piacon – a napnál is világosabb: a UX research menő. Az rendben is van, hogy a dolog abszolút benne van a köztudatban, de vajon mit is takar pontosan a …

17
dec

Miért mások?

Internetezők versus nem internetezők. Internetezők versus teljes lakosság. Nap mint nap találkozom ezzel a megkülönböztetéssel, ami azért különösen érdekes, hiszen ma már a lakosság nagyobbik része internetezik: az általánosan vizsgált 15-69 éves korosztály 70, a hirdetők körében kedvelt 18-49 éves szegmens 83 százaléka használja a világhálót. Egyfajta régi beidegződés a netezőkre valamilyen – furcsa szokásokkal …

16
dec

Bonsai-dizájn a mobilkutatásban

Miközben az okostelefonok lassan életünk minden területén átveszik a hatalmat, a piackutatás valahogy nem tud mit kezdeni a bennük rejlő lehetőséggel. A Confirmit jelentése szerint például 2013-ban a kérdőíves megkérdezések mindössze 2 százaléka volt mobilra optimalizálva. A helyzet vélhetően azóta sem változott jelentősen – a háttérben a piackutató szakma (és persze az ügyfelek) idegenkedése áll. …

12
dec

Audiovizuális tartalmak érzelmi hatásvizsgálata

Bemutatjuk az NRC Műsortesztjét A televízió továbbra is a legnagyobb hatású médiacsatorna, amely Magyarországon a mai napig a teljes hirdetési piac több mint negyedét teszi ki. Ahhoz, hogy a hirdetők hatékonyan tudjanak megjelenni ebben a zajos közegben, olyan kreatívokat kell kidolgozniuk, amelyek nem érdektelenséget, hanem érdeklődést, izgalmat, örömet vagy éppen szomorúságot, vagyis valamilyen emóciót váltanak …

2
dec

Innováció a kutatásban – Letölthető tanulmány

Az NRC és a Médiapiac Innováció 2015 kutatása, illetve az ezt követő Kutatás 2015 konferencia újra megmutatta, hogy a piackutatásra, az ügyfeleknél lévő adatok másodelemzésére, a fogyasztók megértésére és használható insightokra, foresightokra még nagyobb szükség van, mint valaha – azonban az is kiderült, hogy a kutatási szakma néhány dologban legalább egy lépéssel le van maradva …

Page 8 of 10