Az elmúlt évek gazdasági és társadalmi folyamatai a munkaerőpiacon is éreztették hatásukat. A háztartások anyagi körülményeinek változása és a lakossági várakozások alakították a munkavállalók preferenciáit, igényeit, ami kiegészülve az egyre több területen érzékelhető munkaerőhiánnyal, a dolgozói juttatások területén bekövetkezett változásokkal és a Z generáció színre lépésével elengedhetetlenné tették a munkaadói oldal reakcióját, a megváltozott helyzethez való alkalmazkodását.
A piac részéről egyre nagyobb igény mutatkozik egy olyan átfogó, a magyarországi munkavállalók, pályakezdők és álláskeresők aktuális helyzetét, véleményét és igényeinek sokrétűségét feltérképező kutatásra, amely az elmúlt évek folyamatainak megértését is segíti. Az NRC munkavállalói kutatása ezt az igényt hivatott kielégíteni.
A kutatás további célja azonosítani jellegzetes típusokat, szegmenseket a munkavállók körében, valamint megtalálni azokat a hívószavakat, amelyek felkeltik az álláskeresők figyelmét, és a toborzás során segítenek kitűnni az ajánlatok közül.
Megosztás: