×
NRC-Musorteszt

Reklámfilmek emocionális hatásának mérése

A legkörültekintőbb médiatervezés is kudarcot vallhat, ha a célcsoport számára érdektelen a reklámfilm. Az NRC műsorteszt
a reklámszpot emocionális hatásának mérésével biztosítékot nyújt arra, hogy ügyfelünk az érzelmileg
is leghatásosabb filmmel kommunikáljon fogyasztóihoz!

Segítséget nyújt

green-tick2ügynökségeknek – a TV-kampány emocionális erejének megismeréséhez
green-tick2 hirdetőknek – a kreatív anyagaik továbbfejlesztéséhez
green-tick2 kreatív ügynökségeknek – ötleteik eredményességének alátámasztásához

Műsortesztre van szüksége, ha

green-tick2emocionálisan hatékony reklámszpottal szeretne kiemelkedni a magas médiazajból
green-tick2a média-befektetés magasabb megtérülését szeretné elérni
green-tick2a márkaépítést hosszú távon segítő reklámokkal szeretne jelentkezni

Kövesse másodpercről másodpercre a néző reakcióját!

Audiovizuális tartalmak érzelmi hatásvizsgálata

Tudjon meg többet az NRC Műsortesztről!
Tovább

Szemkamerás kutatás

Weboldalát, hirdetéseit, szórólapját vagy akár terméke csomagolását is tesztelheti szemkamerával.

Videós koncepcióteszt

Infovideókkal támogatott koncepciótesztjeinkkel az összetett koncepciók vizsgálatára is lehetőség van.

tarGet now!

A koncepciókat akár 1-3 napon belül kutatási eredményekkel is alátámasztjuk.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap