×
3
máj

NRC infografikák egy videóban

Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is megmutatjuk grafikusaink munkáit. Az általunk készített grafikák célja, hogy hatékonyabbá tegyük az adatok feldolgozását, a legfontosabb információkat kiemeljük és ezáltal segítsük a menedzsment munkáját. Az NRC grafikus csapata segítségével infografikákat, infovideókat, …

29
Már

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett. Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac …

29
Már

Mindenki netezik? – Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak azért, mert az olvasók zömének vélhetőleg alig van olyan ismerőse, aki tényleg soha, egyetlen percet sem töltött el a világhálón – hanem mert a több mint 6 millió felnőtt internetező, vagy a 15-69 évesek körében mért …

18
feb

Projekt beszámoló: NRC FRS – NRC FRS – Facial Recognition Software

2019. január 02: Megkezdődött a projkettel kapcsolatos teendők, feladatok előkészítése. A fejlesztés első szakaszában az FRS rendszer megtervezése, működési elvének felállítása az elsődleges feladatunk. 2019. február: Folyamatos tárgyalások és megbeszélések történtek az FRS megvalósíátásához szükséges techniakai paraméterekről, lehetséges alválalkozói munkákról, feladatokról és lehetőségekről. Kedvezményezett neve:   NRC Kft. Projekt cím:                     FRS – Facial Recognition Software Támogatás …

31
jan

Instant Marketing Research

Összefoglaló 2018.02.01-2019.01.31 közti időszakról Az NRC Kft. 2018.február 1-én megkezdte az Instant Marketing Research (röviden: IMR) szoftver létrehozását. A projekt kezdetekor a projektben résztvevő kollégák (marketinges és kutatási szakértők) feltérképezték a hazai és nemzetközi helyzetet, az IMR szoftver/ NRC Kft. számára releváns versenytárs/testvérszoftvereket. Az első negyedév legfőbb feladata az IMR szoftver keretrendszerének megalkotása, drótvázának felépítése …

Page 1 of 2