14 jan Instant Marketing Research projektbeszámoló 2020-01-14 NRC Itt van: Internet, Módszertan, News Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára. Az Instant Marketing Research (IMR) elsősorban marketing- és piackutató vállalatok, tanácsadó cégek, illetve kreatív- és reklámügynökségek kutatói, kreatív szakemberei és döntéshozói számára tesz lehetővé gyorsabb és költséghatékonyabb piackutatást. Beszámoló (2018.02.-2019.12. időszak műszaki eredményei): Lefejlesztésre került az Instant Market Research szoftver kutatói, ügyféloldali és válaszadói felülete. Kutatói oldal: kutatások létrehozása, menedzseléseÜgyféloldal: az ügyfelek tudják nyomon követni az aktuális projektjüketVálaszadói oldal: a résztvevők saját feladataikat, projektjeiket látják, jelen lehetnek a beszélgetéseken A kutatási eszközöket tekintve valamennyi metódus kidolgozásra került: fókuszcsoport (SpeedSession)fórum (Chatspace)interjú (Face2Surface)blog (ResearchonGo)játékok: a szavazás, a kvíz, a projektív technikák és a kérdőívkérdés Elkészült az IMR meghívó rendszer és a címlista kezelő panel (válaszadók emailen keresztüli meghívása, akár egyénileg, akár csoportosan). A rendszer platformfüggetlen kialakítása kiemelt cél volt a projekt során, ezért a reszponzív megjelenés mellett külön Instant Marketing Research applikáció is kifejlesztésre került, mely jelentősen megkönnyíti a használatot (az ügyfelek, válaszadók bármilyen kisksépernyős eszköz, okostelefon vagy tablet segítségével is bekapcsolódhatnak a projektekbe). Az IMR applikáció minden nagyobb operációs rendszeren, minden okoseszközön futtatható. A nemzetközi értékesítési célnak megfelelően a szoftver és az elkészült Instant Market Research honlap is több nyelven használható. Az Instant Marketing Research legfőbb előnyei: rugalmasság, gyorsaság (rövid adatfelvételi idő)kismintás kvantitatív és kvalitatív kutatásokat is lehetővé teszaz elérhető módszerek egymással szabadon kombinálhatóka kutatás során felmerülő új ötletek azonnali tesztelése is lehetségesa beszélgetések nem igényelnek személyes jelenlétet (ügyfelek, válaszadók és moderátorok részéről sem)a feldolgozáshoz, elemzéshez szükséges idő is lecsökken (leiratok, dashboard-ok)a szoftver platformfüggetlen, reszponzív megjelenéssel és a válaszadók számára külön applikációval támogatja a kisképernyős (tablet, okostelefon) használatota felület nemcsak egyszeri ad hoc kutatások lebonyolítására ad lehetőséget, hanem ügyfélpanelek menedzselését is lehetővé tesziaz ügyfelek potenciális vásárlóikkal, célcsoportjukkal akár közvetítő nélkül is kommunikálhatnak (pl. ötlet/termék teszt)a saját célcsoport-panel a kutatás után is rendelkezésére áll, annak segítségével további tesztek, kampányok kivitelezhetőkaz IMR szoftver több nyelven érhető el és használható Részletes információ: https://nrc.hu/imr/ Nyilatkozat: kut_inf_szab_alairtLetöltés További bejegyzéseinkA KORLÁTOK LEBONTÁSAInstant Marketing ResearchProjekt beszámoló: NRC FRS – NRC FRS – Facial Recognition SoftwareMindenki netezik? – Az internetpenetráció 20 éveADATVEZÉRELT CÉGEK – A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEIUX Research: Túl a usabilityn Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több