3 okt Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető! 2018-10-03 Kurucz Imre Itt van: Kereskedelem, letöltések, NRC hírek Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás. A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy vásárlói szegmensre fókuszálva) is kutatni – mi ezúttal egy köztes megoldást alkalmaztunk. Három termékkategória – okostelefon, televízió, háztartási nagygépek – esetében térképeztük fel a vásárlási folyamatot a hazai internetezők körében. Hogyan merült fel a termék megvásárlásának igénye: régóta tervezték a vásárlást vagy hirtelen ötlet vezérelte őket? Honnan tájékozódtak a vásárlók – melyik termék esetében van nagyobb szerepe az internetes forrásoknak, és melyik esetében az üzletben személyesen szerzett információnak? Mennyire ragaszkodunk az eredeti elképzeléseinkhez – márkával, terméktulajdonságokkal kapcsolatban –, és mennyire hajlunk kompromisszumokra? Melyik terméknél befolyásolnak leginkább a reklámok, és hogyan hat a döntésre az ár? És végül: melyik terméket vásárolják inkább az interneten, és mi alapján választanak boltot? Töltse le a prezentáció anyagát, hogy választ kapjon a fenti kérdésekre. Customer Journey - elektronikai cikkek - Internet Hungary 2018 prezentáció 1 file(s) 700 kB Download További bejegyzéseinkONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWINGÚjévi fogadalmakE-füstbe menő tervA jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdemeFRS projekt: 2. mérföldkő projektbeszámoló – NRC Facial Recognition Software2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több