25 nov PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI 2019-11-25 NRC Itt van: Kereskedelem, NRC hírek, Pénzügy, Szindikált elemzés Kozák Anna Az NRC banki és fintech trackingjének külön kiadásai címszavakban A 2019-es év több olyan fordulat is hozott a pénzügyi szektorban, ami mellett nem mehettünk el szó nélkül. És miért is tettük volna, amikor az NRC Digi@Bank Monitor kutatásának Digi@Bank Bulletin fejezete épp erre hivatott: hogy még melegében reagáljon az aktuális banki, pénzügyi hot topic-okra, és gyors válaszokat adjon a felmerülő kérdésekre. De mik is voltak ezek a történések és milyen kérdéseket vizsgáltunk negyedévenként futó kutatásunkban? Főcímekben összefoglaltuk. Szemezgessen infografikánkból! Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes) A Digi@Bank Monitor teljes 2019. évi elemzése megvásárolható, a 2020. évi elemzés pedig kedvezménnyel előrendelhető. – Érdeklődöm! A DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉS ALAP MODULJAI Átfogó negyedéves pénzügyi elemzésünk több nagyobb témakört is felölel az alapvető bankhasználaton, termákhasználaton, szolgáltatóváltás iránti nyitottságon túl egészen az olyan speciális témakörökig, mint a fintech újdonságok iránti nyitottság vagy a digitális bankolási felületek hazsnálata, megítélése. Tekintse át a TELJES ELEMZÉS tartalomjegyzékét az alábbiakban! Az Önt leginkább érdeklő Digi@Bank modulokra kérjen egyéni árajánlatot! 1. Makro pénzügyi trendek, attitűdök Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. – Banki termékhasználat, új termékek. – Bankváltás, új termék iránti nyitottság. 2. Márka és touchpoint tracking Banki márkapreferecia, támogatott ismertség. – Friss márka- és touchpointészlelés. – Bankhasználat, főbank. 3. Daily banking Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. – Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya és hitelkártya használat. 4. „Digichannel” Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés. – Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat és megítélés, a nem használat okai. 5. Fintech és online fizetés Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés. – Online fizetési módok. 6. Lojalitás & elégedettség Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. – Banki élményradar mutató. 7. Márkaerő csatornánként és termékenként Márkaerő mutatók 5 banki termék esetében – Csatornánkénti márkaerő: fiók, képviselő, call center, digitális internetes felület, mobil felület. 8. Novelty monitor Banki-pénzügyi újdonságok fogadtatása. – Aktuális új termék tesztje. + Évente 3-4 Bulletin elemzési téma A 4 PÉNZÜGYI ELEMZÉS EGYÜTTES ÁRA MOST CSAK 990.000 FT + ÁFA ADJA LE MEGRENDELÉSÉT MOST! Notice: JavaScript is required for this content. További bejegyzéseinkSZEMÉLYI KÖLCSÖN – AKIK (EDDIG) NEMET MONDTAK RÁHIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTELLakásterveink lázában élünkNRC CUSTOMER XPERIENCE INDEXQR kódos mobilfizetésLesz-e újra hitele a lakáshitelnek? Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több