27 okt Fókuszban a fenntarthatóság 2022-10-27 NRC Itt van: NRC hírek, NRC Podcast Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk mi kutatók erről? A fogyasztói társadalom fenntarthatatlan vagy van remény arra, hogy mind ez, mind a földünk megmarad? Az NRC szakértői (Szilvia Szucs és Ferenc Sági) beszélgetnek a Fenntarthatóság tracking kutatásról és megosztják veletek is a tapasztalataikat és véleményüket. Hallgassatok minket. Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük. Itt is meg tudod hallgatni: Spotify: https://open.spotify.com/episode/1FBnAo0dKRJ6Ps8cBqkyk4?si=ed901f46b6b64913 apple: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/research-and-more/id1532946032?i=1000584054422 A fenntarthatóság trackingről Bár sokak számára a fenntarthatóság egyenértékű a környezetvédelemmel, a fogalom nem korlátozható csupán a környezeti problémákra. A gyakorlatban a fenntartható jövő csak a gazdasági, a társadalmi és a környezeti érdekek harmonizálásával valósítható meg. A 18-65 éves lakosság körében végzett felmérés alapkérdőívében elsőként körbejárjuk a fenntarthatóságot érintő általános kérdéseket, mint például az újrahasznosítás, és az ezzel kapcsolatos ismeretek, attitűdök. Emellett részletesebben fogjuk vizsgálni a szelektív hulladékgyűjtés, az újrahasznosítható csomagolások, az egyszerhasználatos műanyagok kérdéseit és azt, hogy a lakosságnál mennyire tudatos ezek használata. Természetesen az sem maradhat el, hogy vizsgáljuk a Fenntarthatóság kapcsán a levegővédelem (pl. széndioxid-kibocsátás) vagy az egészséges élelmiszerek, főzési alapanyagok témaköreit. Az állami és fogyasztói felelősségvállalással, társadalmi szerepvállalással kapcsolatos vélemények mellett feltérképezzük a nagyvállalatokkal (gyártókkal, forgalmazókkal) szembeni lakossági elvárásokat is. További részletek itt! Az NRC adatfelvételi szolgáltatási: https://onlinekutatas.hu ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK! További bejegyzéseinkFenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részérőlFenntarthatóság: “Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hullámaFenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjukFenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmányaE-kereskedelmi trendek: NRC Podcast Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több