Házhozszállítás a karantén időszakában

E-Commerce reportunk legfrissebb szindikált elemzése már megvásárolható

Az NRC a 2000-es évek kezdete óta évi két kutatási hullámban vizsgálja az online vásárlásokat és az online vásárlók tapasztalatait, attitűdjeit e-kereskedelmi kutatássorozatában.

Az E-Commerce Report által vizsgált alaptémák között időről időre szerepel az online vásárlók házhozszállítással kapcsolatos véleményeinek, elvárásainak elemzése is.

A járvány hatására sokan szorultunk otthonainkba a különféle árukat sokan házhoz rendelik. A házhozszállítást az elmúlt egy hónap során az online vásárlók 84%-a használta a különböző igényelhető áruátvételi módok közül (április eleji adatfelvétel).

Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus idején?

Mik a legjellemzőbb átvételi módok?


Az infografikában a legfrissebb kutatási eredményeinket találja a házhozszállításról:

Házhozszállítás a járvány időszakában: az NRC E-Commerce kutatásának idei áprilisi eredményei – részletek

E-Commerce Report 2020: Részletek és letölthető elemzési tájékoztató

Hogyan éljük meg a koronavírus-járványt? Kutatási eredmények, érdekességek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Hasonló témájú cikkeink

Válogass az NRC letölthető infkgrafiká között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.
Gyenes Edina további cikkei

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata

2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast

Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

hu_HUHU