2 dec Innováció a kutatásban – Letölthető tanulmány 2015-12-02 NRC Itt van: Módszertan, NRC hírek Az NRC és a Médiapiac Innováció 2015 kutatása, illetve az ezt követő Kutatás 2015 konferencia újra megmutatta, hogy a piackutatásra, az ügyfeleknél lévő adatok másodelemzésére, a fogyasztók megértésére és használható insightokra, foresightokra még nagyobb szükség van, mint valaha – azonban az is kiderült, hogy a kutatási szakma néhány dologban legalább egy lépéssel le van maradva az ügyfélelvárásoktól. Töltse le most ingyen az Innováció kutatás 2015 eredményeit összesítő tanulmányt! Kérjük, adja meg elérhetőségeit, hogy a jövő évi innováció kutatás során Önt is megkereshessük. Köszönjük! [contactformgen id=14] ***** A kutatási eredményeket összefoglaló cikk a 2015. tavaszi Marketingkutató magazinban is megjelent. Rendelje meg az NRC ingyenes szakmai magazinját, amelyet vállalati feliratkozóinknak postai úton is eljuttatunk. ***** További bejegyzéseinkMultiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?Mi vagyunk a többség! – vélik az internetezőkNRC a sajtóban – 2018. január-februárRádióhallgatás online – Nem eszik olyan forrónKészen állunk a fintech forradalomra?Még egyszer az ügyfélélményről Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több