×
3
okt

Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!

  Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás. A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy …

5
ápr

Készen állunk a fintech forradalomra?

  Molnár Zoltán senior kutatónk a pénzügyi kutatások szaktekintélye újabb előadást tartott fintech témában, ezúttal az Evolution konferencián. A prezentáció anyagát most egy kattintással le is töltheted. Készen állunk a Fintechre? | Molnár Zoltán előadásának anyaga 1.16 MB LETÖLTÉS
5
ápr

Legfrissebb e-kereskedelmi kutatásunk letölthető prezentációja

E-kereskedelmi kutatás | E-commerce Expo 1.28 MB LETÖLTÉS Több mint 4 millió online vásárló Folyamatosan nő az online vásárlók száma és az e-kereskedelmi forgalom. Az elmúlt egy évben már több mint 4,2 millió magyar rendelt valamit az interneten – igaz, csak 6 százalékuk tekinthető valóban rendszeres vásárlónak, a többség évente csak néhány tranzakciót bonyolít le ...
28
feb

Az internetezők médiafogyasztása – Letölthető prezentáció 2018.

Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója tartotta, melynek címe: Megkérdeztük a médiafogyasztót – Az internetezők online és offline médiafogyasztása