×
4
Már

Kutatás a vásárlói utakról – letölthető prezentáció

  Mikor és hogyan kezdődnek a vásárlói utak? Ezzel a címmel (is) tartottunk előadást az idei Evolution konferencián, természetesen exkluzív, kifejezetten a konferenciára készített kutatásunk alapján. A prezentáció innen letölthető.  

3
Már

Médiahasználat – ahogy a fogyasztók látják (Letölthető prezentációval!)

  Ahogy az elmúlt két évben, úgy ezúttal is exkluzív kutatást készítettünk az Evolution konferenciára, amelyből kiderül, hogyan látják a hazai internetezők saját médiafogyasztásukat, és milyen változásokat érzékeltek a közelmúltban, illetve valószínűsítenek a következő egy évben az egyes médiatípusok használata terén. A kutatás eredményeit szokás szerint a konferencia első napján, a reklámtorta bemutatását követően ismertettük. …

3
okt

Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!

  Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás. A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy …

5
ápr

Készen állunk a fintech forradalomra?

  Molnár Zoltán senior kutatónk a pénzügyi kutatások szaktekintélye újabb előadást tartott fintech témában, ezúttal az Evolution konferencián. A prezentáció anyagát most egy kattintással le is töltheted. Készen állunk a Fintechre? | Molnár Zoltán előadásának anyaga 1 file(s)   1.16 MB LETÖLTÉS
5
ápr

Legfrissebb e-kereskedelmi kutatásunk letölthető prezentációja

E-kereskedelmi kutatás | E-commerce Expo 1 file(s)   1.28 MB LETÖLTÉS Több mint 4 millió online vásárló Folyamatosan nő az online vásárlók száma és az e-kereskedelmi forgalom. Az elmúlt egy évben már több mint 4,2 millió magyar rendelt valamit az interneten – igaz, csak 6 százalékuk tekinthető valóban rendszeres vásárlónak, a többség évente csak néhány ...
Page 1 of 2