5 márc ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény? 2021-03-05 Kurucz Imre Itt van: NRC hírek, NRC Podcast A Research and more Podcast 9. adása (2020.03.02.) Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében. Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson! A 9. adás (ExperienceConra hangolva) Spotifyon is hallgatható. Korábbi NRC podcast adásaink: Fókuszban a freelancerek (Spotify) Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify) Digitális pénzügyeink (Spotify) E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify) ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK! További bejegyzéseinkPénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcastMi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?FÉLELEM ÉS TUDÁS2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több