×
6
Sze

NRC Innovációkutatás 2017. | Kérdőív piackutatóknak és megrendelőiknek

  Elindult Innovációkutatás 2017. nevű GRIT kutatásunk. Az előző évekhez hasonlóan idén újra elkészítjük a piackutatási szakma egyetlen olyan kutatását, amely rólunk szól. Célunk továbbra is az, hogy megismerjük a kutatók és megrendelők szakmáról való gondolkodását, felhívjuk a figyelmet a kutatási innovációk fontosságára, és segítsük minden hazai kutató munkáját. Azon felül, hogy megoszthatod gondolataid a piackutatási szakmáról, …

31
aug

Fogmosási szokásaink

  Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról, akkor megteszik helyettünk mások. Pl. a Világgazdaság: Kiderült: így ápolják fogaikat a magyarok   És a 444 is: https://444.hu/2017/08/31/a-magyarok-alig-tobb-mint-fele-mos-naponta-tobbszor-fogat   Képet csinálni persze volt időnk:

30
aug

A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

  Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A múlt hónapban felmerült, hogy miért nem hazai reklámokat választunk. Nos, egyfelől a hazai piacon sok ügyfelünk van, és nem lenne szerencsés marketingkutató mivoltunknál fogva ügyfeleink ötleteit vagy piacát szubjektíven megítélni. …

18
aug

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a NetPanel válaszadói közösségünk segítségével), ami alapján 1.000 fős, országosan reprezentatív mintát elemeztünk, s készítettük hozzá a cikk alján szereplő infografikát. Bár az elmúlt években újabb és újabb termékekkel célozza a …

10
Júl

Infografikára tettük a vizes VB szurkolói várakozásait

  A hazai közönség optimistán készül a közelgő vizes világbajnokságra. Az NRC és a NetPanel friss felméréséből kiderül: ötből ketten aktívan követik majd a világeseményt. A legnagyobb kedvenc Hosszú Katinka és a férfivízilabda-válogatott. Előbbitől szinte mindenki aranyat vár, de a pólósok dobogós helyezése is borítékolható a hazai szurkolók szerint. Kenderesi Tamás rajongói leginkább fiatal lányok, …

Page 13 of 16