×
14
Már

Eurovíziós esélyeink – a magyar közönség szerint

  Az AWS zenekar „Viszlát nyár!” című dala nyerte meg a magyarországi válogatót, így ez a nóta képviseli hazánkat a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon. De vajon mit gondolnak a magyarok erről a dalról? Mennyire tetszik nekik, és milyen esélyt adnak neki a lisszaboni megmérettetésen? Túlzás lenne azt állítani, hogy az Eurovízió az egész országot lázba hozza, …

28
feb

NRC a sajtóban – 2018. január-február

  Cikkek az interneten publikus kutatásainkról… Fókuszban a harmincasok – Piac & Profit TOVÁBB>> Nehezen kelsz fel reggel? Már egy dolog is segíthet a kutatók szerint – NLCAFE TOVÁBB>> Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink – PRIM.hu TOVÁBB>> Már az autópálya matrica sem a régi – Tőzsdefórum TOVÁBB>> Egyre többen mobilon veszik az autópálya matricát …

28
feb

Bitcoin-láz | Vennénk bitcoint?

  Szinte nem múlik el úgy nap, hogy ne jelenne meg a médiában valamilyen hír, vélemény a bitcoinnal kapcsolatban, így talán senki sem lepődik meg azon, hogy a magyar internetezők többsége – 63 százaléka – is hallott már a legismertebb kriptovalutáról. Ez persze nem jelenti azt, hogy közel 3,5 millió magyar tökéletesen tájékozott lenne a …

28
feb

Hányan bérelnének bútort az IKEA-tól?

  Év elején olvashattuk a hírt, hogy az IKEA tervei közt szerepel a bútorok bérlésének bevezetése, ami az újrahasznosítás lehetőségével egyrészt illeszkedik a vállalat fenntarthatósági törekvéseihez, másrészt alternatívát kínál azoknak, akik rövid távra rendezkednek be otthonukban: albérletben élnek, vagy néhány éven belül lakáscserén gondolkodnak. Kérdés, a magyarok számára mennyire lenne vonzó egy ilyen lehetőség, és …

28
feb

Az internetezők médiafogyasztása – Letölthető prezentáció 2018.

Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója tartotta, melynek címe: Megkérdeztük a médiafogyasztót – Az internetezők online és offline médiafogyasztása  

Page 14 of 20