2 máj Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó 2021-05-02 Kurucz Imre Itt van: FMCG, Kereskedelem, NRC hírek, NRC Podcast A Research and more Podcast 11. adása (2020.04.29.) Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés. Ennek a kutatásnak a hátteréről és legfontosabb tanulságairól beszélgettünk. Ennek a kutatásnak a hátteréről és legfontosabb tanulságairól beszélgetettünk. Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson! A 11. adás (Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó) Spotifyon is hallgatható. Korábbi NRC podcast adásaink: Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify) Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify) Digitális pénzügyeink (Spotify) E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify) ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK! További bejegyzéseinkPénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcastMi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?FÉLELEM ÉS TUDÁS2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több