A Research and more Podcast 14. adása
Tartalomjegyzék
Nemrég mutattuk be az eredményeit annak a hiánypótló kutatásnak, amelyet az NRC készített a Magyar Marketing Szövetség partnereként, és amelynek célja az volt, hogy képet kapjunk arról, milyen szerepe van az ügyfélélménynek a hazai nagyvállalatok működésében. Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban? A kutatás eredményeiről és tanulságairól beszélgettünk.
Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!
A 14. adás (Ügyfélélmény) Spotifyon is hallgatható.
Korábbi NRC podcast adásaink:
Nyéri tervek a harmadik hullám végén (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)
ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!
Nemrég mutattuk be az eredményeit annak a hiánypótló kutatásnak, amelyet az NRC készített a Magyar Marketing Szövetség partnereként, és amelynek célja az volt, hogy képet kapjunk arról, milyen szerepe van az ügyfélélménynek a hazai nagyvállalatok működésében. Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban? A kutatás eredményeiről és tanulságairól beszélgettünk.
Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!
A 14. adás (Ügyfélélmény) Spotifyon is hallgatható.
Korábbi NRC podcast adásaink:
Nyéri tervek a harmadik hullám végén (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)