×
25
júl

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.

30
jún

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál

Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?

7
jún

Nyári tervek a harmadik hullám végén – mi lesz veled, turizmus?

Lassan vége a járvány harmadik hullámának, de hogyan hat ez a turizmusra? Milyen terveik vannak a magyaroknak a nyári hónapokra? Utazunk, vagy inkább otthon maradunk?

23
máj

Trendek és preferenciák az ingatlanpiacon

Vásárlás, felújítás, finanszírozás. Mi a helyzet az ingatlanpiacon? Erről szól podcastunk legfrisebb epizódja.

2
máj

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Page 3 of 9