A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.
Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.
Megbízható kutatás: hogyan figyeljünk oda online felméréseknél az iskolai végzettségre, hogy a válaszokból helyes következtetésekre jussunk?
Online kvalitatív kutatási módszereket bemutató cikksorozatunk legújabb főszereplője a naplózás, blogolás. Amikor az egyéni beszámolókon van a hangsúly: hogyan működik, mit kutassunk így, milyen lépései vannak egy blogkutatásnak?