×
1
júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.

2
jún

Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

5
máj

MEGBÍZHATÓ ONLINE KUTATÁST SZERETNÉL? FIGYELJ ODA A VÉGZETTSÉGRE!

Megbízható kutatás: hogyan figyeljünk oda online felméréseknél az iskolai végzettségre, hogy a válaszokból helyes következtetésekre jussunk?

16
ápr

ONLINE BLOGKUTATÁS, NAPLÓZÁS, E-DIARY

Online kvalitatív kutatási módszereket bemutató cikksorozatunk legújabb főszereplője a naplózás, blogolás. Amikor az egyéni beszámolókon van a hangsúly: hogyan működik, mit kutassunk így, milyen lépései vannak egy blogkutatásnak?

Page 6 of 9