×
25
márc

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE

Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.

2
márc

KÉRDŐÍV – RESZPONZÍVAN: 10 TANÁCS MOBILOS KÉRDEZÉSHEZ

Kérdőív reszponzívan: 10 tanács az NRC-től mobilos kérdezéskhez: manapság a kérdőívet elkezdők közel kétharmada mobilról érkezik!

26
nov

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.

8
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK – A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az is látható, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a keresés erre a kulcsszóra. Ha csak a Google adatokat nézzük, akkor akár azt is gondolhatnánk, hogy a legtöbb vállalatnál nagy népszerűségnek örvend az adatvezérelt gondolkodás és az …

30
ápr

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás fogyasztói igényekhez való igazítására irányul: miként lehet a potenciális vásárlók lehető legszélesebb körét elérő terméket létrehozni, melyek a tervezett vagy megvalósított termékeink, szolgáltatásaink legerősebb jellemzői, mik az esetleges hibák, hogyan …

Page 7 of 8