Piackutatási trendek 2023

Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük,  hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre a beszélgetésre, hogy több nézőpontból is megvizsgálhassuk a Market Research iparágat formáló folyamatokat.

A beszélgetések során a 2022-es piackutatási cikkem trendjeit is górcső alá vettük, így szó esett a Quick&Clear kutatásokról, a Mixed Methods módszerekről, a dashboardokról, az ügyfélélményt nagyban befolyásoló egyre gyorsabb kutatási megoldásokról és természetesen az online térbe költözött kvalitatív módszerekről is. Ha kiváncsi vagy milyen kérdések foglalkoztatják a hazai piacvezető szakembereket, mi lesz 2023 piackutatási trendjei, akkor hallgasd meg te is ezt a közel 1 órás beszélgetést.

 

 

Hallgassatok minket. Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük.  

Itt is meg tudod hallgatni:

2022-es piackutatási trendek:

  1. Qucik & Clear: A gyors kutatásokra egyre nagyobb az igény?
  2. Mixed methods research: növekszik a kombinált kutatások iránt a kereslet?
  3. Dashboard: Több online dashbordot készítenek a piackutatók?
  4. Ügyfélélmény fókusz: Növekedett az ügyfélélmény alapú kutatások száma?
  5. Online kvalitatív módszerek: Maradnak-e az online térben a kvalitatív kutatások?

 

Itt is meg tudod hallgatni:

Spotify   2022-es trendek cikkét itt olvashatod el!

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn

Hasonló témájú cikkeink

Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infkgrafiká között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
hu_HUHU