15 dec Piackutatási trendek 2023 2022-12-15 NRC Itt van: NRC hírek, NRC Podcast Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük, hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre a beszélgetésre, hogy több nézőpontból is megvizsgálhassuk a Market Research iparágat formáló folyamatokat. A beszélgetések során a 2022-es piackutatási cikkem trendjeit is górcső alá vettük, így szó esett a Quick&Clear kutatásokról, a Mixed Methods módszerekről, a dashboardokról, az ügyfélélményt nagyban befolyásoló egyre gyorsabb kutatási megoldásokról és természetesen az online térbe költözött kvalitatív módszerekről is. Ha kiváncsi vagy milyen kérdések foglalkoztatják a hazai piacvezető szakembereket, mi lesz 2023 piackutatási trendjei, akkor hallgasd meg te is ezt a közel 1 órás beszélgetést. Hallgassatok minket. Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük. Itt is meg tudod hallgatni: 2022-es piackutatási trendek: Qucik & Clear: A gyors kutatásokra egyre nagyobb az igény? Mixed methods research: növekszik a kombinált kutatások iránt a kereslet? Dashboard: Több online dashbordot készítenek a piackutatók? Ügyfélélmény fókusz: Növekedett az ügyfélélmény alapú kutatások száma? Online kvalitatív módszerek: Maradnak-e az online térben a kvalitatív kutatások? Itt is meg tudod hallgatni: Spotify 2022-es trendek cikkét itt olvashatod el! ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK! További bejegyzéseinkTrendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcastAz új normális – 2022 fogyasztói trendekE-kereskedelmi trendek: NRC PodcastDigitalizálódó szokások: NRC PodcastBerobbanó podcast-piacDigitális pénzügyeink – NRC podcast Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több