×
Ökonometria

Marketingstratégia-alkotás és kampányoptimalizáció

Az idősoros adatokon alapuló ökonometria modell a hatékony és optimális költségű marketingkampány
megtervezésében nyújt segítséget a termék teljesítményére ható gazdasági, fogyasztói és a termék
piaci helyzetéből fakadó tényezők együttes elemzésével.

Ajánljuk

green-tick2ügynökségeknek – iránymutatást ad a még hatékonyabb kampánytervezéshez
green-tick2hirdetőknek – hogy pontosan láthassák, hogy kampányaik mekkora ROI-t hoznak
green-tick2médiafelület-értékesítőknek – hitelesen képviselhessék “médiacsatornájuk erejét”

Ökonometriára van szüksége, ha

green-tick2versenyelőnnyel kíván indulni médiavásárlási tendereken
green-tick2növekvő kampányhatékonyság mellett csökkenteni akarja kiadásait
green-tick2a marketing-befektetése hatékonyságát pontosan kívánja mérni

Növelje
kampányhatékonyságát!

Kiaknázatlan lehetőségek

Tudjon meg többet az ökonometriáról!
Tovább

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

ACBC Conjoint analízis

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Otthoni termékteszt

A hagyományos terméktesztek és az online kutatások előnyeit ötvöző megoldás.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap