×

Fókuszban az okosotthon-megoldások

Az NRC új kutatás sorozata a Smart Trends Report kutatás az okos szolgáltatásokról, megoldásokról és minden olyan területről szólnak, ahol az internet, egy eszköz és a digitalizáció területei összeérnek. A mostani kutatás többek között az okosotthon megoldások internetes lakosságon belüli használatát, az egyes okos eszközök ismertségét, továbbá a jövőbeli beruházási terveket vizsgálta. A kutatás során arra is kerestünk választ, hogy vajon miért várat magára az okos megoldások áttörése a hazai piacon és milyen feladatok várnak a piac üzleti szereplőire? Amennyiben szeretné megismerni a hazai lakosági attitűdöket, elvárásokat továbbá a hazai potenciális okoseszköz vásárlói régeteget rendelje meg kutatásunk elemzését.

Okosotthon elemzésünk segítséget nyújt

green-tick2okosotthon-megoldást szállítóknak – vásárlói elvárások megismerésében
green-tick2távközlési cégeknek – komplett szolgáltatáscsomagok kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – üzleti és kommunikáció stratégia kidolgozásában

a Smarthome kutatásra van szüksége, ha

green-tick2vezető kíván lenni az okos-megoldások piacán
green-tick2szeretné megismerni az okos megoldásokra fogékony célcsoportot
green-tick2komplett smart home -megoldásokat kíván értékesíteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ NRC SMART TRENDS REPORT ELEMZÉSÉT!

Miért nem otthonos az okosotthon?

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az smarthome-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek igazán elragadtatottnak. Miért várat magára az okosotthon-megoldások áttörése hazánkban? Mi motiválná jobban a magyarokat otthonuk okosítására? És vajon milyen feladat vár az okosotthon piac üzleti szereplőire? Olvassal el cikkünket!

Elemzési modulok

Vásárlói szegmentáció

Attitűd és használat alapú vásárlói szegmentáció, amely segít a potenciális vásárlók megismerését.

Okosotthon-megoldások ismertsége

Ismertség, használat, nyitottság az okosotthon-megoldások iránt, melyek a legnépszerűbb eszközök.

Lakásvásárlás és felújítás

Mekkora az a célcsoport, akik lakásvásárlásnál vagy felújításnál figyelembe veszik az okosotthon-megoldásokat.

Legfrissebb távközlési hírek

14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...
29
Már

Mindenki netezik? - Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak...

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

E-mail üzenet írása

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

Az NRC kutatásaihoz infografikákat is készít. Nézze meg az erről szóló összefoglaló videónkat!. VIDEÓ MEGNÉZÉSE!

upctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link