×

Fókuszban az okosotthon-megoldások

Az NRC új kutatás sorozata a Smart Trends Report kutatás az okos szolgáltatásokról, megoldásokról és minden olyan területről szólnak, ahol az internet, egy eszköz és a digitalizáció területei összeérnek. A mostani kutatás többek között az okosotthon megoldások internetes lakosságon belüli használatát, az egyes okos eszközök ismertségét, továbbá a jövőbeli beruházási terveket vizsgálta. A kutatás során arra is kerestünk választ, hogy vajon miért várat magára az okos megoldások áttörése a hazai piacon és milyen feladatok várnak a piac üzleti szereplőire? Amennyiben szeretné megismerni a hazai lakosági attitűdöket, elvárásokat továbbá a hazai potenciális okoseszköz vásárlói régeteget rendelje meg kutatásunk elemzését.

Okosotthon elemzésünk segítséget nyújt

green-tick2okosotthon-megoldást szállítóknak – vásárlói elvárások megismerésében
green-tick2távközlési cégeknek – komplett szolgáltatáscsomagok kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – üzleti és kommunikáció stratégia kidolgozásában

a Smarthome kutatásra van szüksége, ha

green-tick2vezető kíván lenni az okos-megoldások piacán
green-tick2szeretné megismerni az okos megoldásokra fogékony célcsoportot
green-tick2komplett smart home -megoldásokat kíván értékesíteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ NRC SMART TRENDS REPORT ELEMZÉSÉT!

Miért nem otthonos az okosotthon?

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az smarthome-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek igazán elragadtatottnak. Miért várat magára az okosotthon-megoldások áttörése hazánkban? Mi motiválná jobban a magyarokat otthonuk okosítására? És vajon milyen feladat vár az okosotthon piac üzleti szereplőire? Olvassal el cikkünket!

Elemzési modulok

Vásárlói szegmentáció

Attitűd és használat alapú vásárlói szegmentáció, amely segít a potenciális vásárlók megismerését.

Okosotthon-megoldások ismertsége

Ismertség, használat, nyitottság az okosotthon-megoldások iránt, melyek a legnépszerűbb eszközök.

Lakásvásárlás és felújítás

Mekkora az a célcsoport, akik lakásvásárlásnál vagy felújításnál figyelembe veszik az okosotthon-megoldásokat.

Legfrissebb távközlési hírek

02
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK - MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
19
máj

MOBILETNOGRÁFIAI KUTATÁSOK

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? - Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló...
05
máj

87% INTERNETEZŐ HAZÁNKBAN

Internetpenetráció hazánkban. Hány fő internetezik? Kik azok, akik még nem? Válassza ki célcsoportját infografikánkon és választ kap kérdéseire.
29
ápr

PANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOK

Pandémia Index trackingünk első eredményei letölthető bemutatónkban: főbb alaptémák, indexek és lehetőség kapcsolódó exkluzív kutatásokra.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


upctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link
Powered by Social Snap