×

Fókuszban az okosotthon-megoldások

Az NRC új kutatás sorozata a Smart Trends Report kutatás az okos szolgáltatásokról, megoldásokról és minden olyan területről szólnak, ahol az internet, egy eszköz és a digitalizáció területei összeérnek. A mostani kutatás többek között az okosotthon megoldások internetes lakosságon belüli használatát, az egyes okos eszközök ismertségét, továbbá a jövőbeli beruházási terveket vizsgálta. A kutatás során arra is kerestünk választ, hogy vajon miért várat magára az okos megoldások áttörése a hazai piacon és milyen feladatok várnak a piac üzleti szereplőire? Amennyiben szeretné megismerni a hazai lakosági attitűdöket, elvárásokat továbbá a hazai potenciális okoseszköz vásárlói régeteget rendelje meg kutatásunk elemzését.

Okosotthon elemzésünk segítséget nyújt

green-tick2okosotthon-megoldást szállítóknak – vásárlói elvárások megismerésében
green-tick2távközlési cégeknek – komplett szolgáltatáscsomagok kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – üzleti és kommunikáció stratégia kidolgozásában

a Smarthome kutatásra van szüksége, ha

green-tick2vezető kíván lenni az okos-megoldások piacán
green-tick2szeretné megismerni az okos megoldásokra fogékony célcsoportot
green-tick2komplett smart home -megoldásokat kíván értékesíteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ NRC SMART TRENDS REPORT ELEMZÉSÉT!

Miért nem otthonos az okosotthon?

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az smarthome-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek igazán elragadtatottnak. Miért várat magára az okosotthon-megoldások áttörése hazánkban? Mi motiválná jobban a magyarokat otthonuk okosítására? És vajon milyen feladat vár az okosotthon piac üzleti szereplőire? Olvassal el cikkünket!

Elemzési modulok

Vásárlói szegmentáció

Attitűd és használat alapú vásárlói szegmentáció, amely segít a potenciális vásárlók megismerését.

Okosotthon-megoldások ismertsége

Ismertség, használat, nyitottság az okosotthon-megoldások iránt, melyek a legnépszerűbb eszközök.

Lakásvásárlás és felújítás

Mekkora az a célcsoport, akik lakásvásárlásnál vagy felújításnál figyelembe veszik az okosotthon-megoldásokat.

Legfrissebb távközlési hírek

05
Már

TARGET NOW - VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS

Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!
08
nov

ADATVEZÉRELT CÉGEK - A JÖVŐ LEGNAGYOBB NYERTESEI

A „data driven” kulcsszóra nagyjából 3 400 000 000 találatot becsül a Google keresője és a Google Trendsben az...
05
nov

20 ÉVES AZ NRC, 20 ÉVES AZ ONLINE PIACKUTATÁS

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével,...
14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet...

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

E-mail üzenet írása

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”

upctelekomvodafoneinvitel
Share via
Copy link
Powered by Social Snap