Az NRC új kutatás sorozata a Smart Trends Report kutatás az okos szolgáltatásokról, megoldásokról és minden olyan területről szólnak, ahol az internet, egy eszköz és a digitalizáció területei összeérnek. A mostani kutatás többek között az okosotthon megoldások internetes lakosságon belüli használatát, az egyes okos eszközök ismertségét, továbbá a jövőbeli beruházási terveket vizsgálta. A kutatás során arra is kerestünk választ, hogy vajon miért várat magára az okos megoldások áttörése a hazai piacon és milyen feladatok várnak a piac üzleti szereplőire? Amennyiben szeretné megismerni a hazai lakosági attitűdöket, elvárásokat továbbá a hazai potenciális okoseszköz vásárlói régeteget rendelje meg kutatásunk elemzését.
okosotthon-megoldást szállítóknak – vásárlói elvárások megismerésében távközlési cégeknek – komplett szolgáltatáscsomagok kidolgozásában tanácsadóknak – üzleti és kommunikáció stratégia kidolgozásában
vezető kíván lenni az okos-megoldások piacán szeretné megismerni az okos megoldásokra fogékony célcsoportot komplett smart home -megoldásokat kíván értékesíteni
Attitűd és használat alapú vásárlói szegmentáció, amely segít a potenciális vásárlók megismerését.
Ismertség, használat, nyitottság az okosotthon-megoldások iránt, melyek a legnépszerűbb eszközök.
Mekkora az a célcsoport, akik lakásvásárlásnál vagy felújításnál figyelembe veszik az okosotthon-megoldásokat.
Megosztás: