×

Fókuszban az okosotthon-megoldások

Az NRC új kutatás sorozata a Smart Trends Report kutatás az okos szolgáltatásokról, megoldásokról és minden olyan területről szólnak, ahol az internet, egy eszköz és a digitalizáció területei összeérnek. A mostani kutatás többek között az okosotthon megoldások internetes lakosságon belüli használatát, az egyes okos eszközök ismertségét, továbbá a jövőbeli beruházási terveket vizsgálta. A kutatás során arra is kerestünk választ, hogy vajon miért várat magára az okos megoldások áttörése a hazai piacon és milyen feladatok várnak a piac üzleti szereplőire? Amennyiben szeretné megismerni a hazai lakosági attitűdöket, elvárásokat továbbá a hazai potenciális okoseszköz vásárlói régeteget rendelje meg kutatásunk elemzését.

Okosotthon elemzésünk segítséget nyújt

green-tick2okosotthon-megoldást szállítóknak – vásárlói elvárások megismerésében
green-tick2távközlési cégeknek – komplett szolgáltatáscsomagok kidolgozásában
green-tick2tanácsadóknak – üzleti és kommunikáció stratégia kidolgozásában

a Smarthome kutatásra van szüksége, ha

green-tick2vezető kíván lenni az okos-megoldások piacán
green-tick2szeretné megismerni az okos megoldásokra fogékony célcsoportot
green-tick2komplett smart home -megoldásokat kíván értékesíteni

VÁSÁROLJA MEG MOST AZ NRC SMART TRENDS REPORT ELEMZÉSÉT!

Miért nem otthonos az okosotthon?

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az smarthome-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel és az okosvárosokkal foglalkozó konferenciák, és egyre szaporodnak a futurisztikus megoldásokat – persze leginkább külföldi eladásra – gyártó magyar startupok. A potenciális vásárlók mégsem tűnnek igazán elragadtatottnak. Miért várat magára az okosotthon-megoldások áttörése hazánkban? Mi motiválná jobban a magyarokat otthonuk okosítására? És vajon milyen feladat vár az okosotthon piac üzleti szereplőire? Olvassal el cikkünket!

Elemzési modulok

Vásárlói szegmentáció

Attitűd és használat alapú vásárlói szegmentáció, amely segít a potenciális vásárlók megismerését.

Okosotthon-megoldások ismertsége

Ismertség, használat, nyitottság az okosotthon-megoldások iránt, melyek a legnépszerűbb eszközök.

Lakásvásárlás és felújítás

Mekkora az a célcsoport, akik lakásvásárlásnál vagy felújításnál figyelembe veszik az okosotthon-megoldásokat.

Legfrissebb távközlési hírek

14
jún

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet...
07
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg...
30
ápr

ACBC - Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében...
29
Már

Mindenki netezik? - Az internetpenetráció 20 éve

Ma már szinte mindenki netezik. 2019-ben leírni egy ilyen mondatot talán már nem tűnik annyira túlzónak, és nem csak...

Segíthetek? Kutatási tanácsadásért forduljon hozzám!

ügyfélkapcsolati igazgató

“Az egyetemi tanulmányok után másfél évig egy reklámügynökségnél dolgoztam, majd közel 10 évig piackutatóként, később pedig vezetőként a Magyar Telekomnál szereztem tapasztalatot. Szakterületeimként elsősorban a távközlés és média szektorok emelhetők ki, az elmúlt 5 évben már kutatási tanácsadóként főként ezekben az iparágakban segítem megbízóinkat.  A legfontosabb versenyelőnynek azt tartom, hogy évekig az ügyfél oldal perspektívájából értelmeztem a piacot, így még gördülékenyebb a közös munka ügyfeleinkkel.”

Az NRC kutatásaihoz infografikákat is készít. Nézze meg az erről szóló összefoglaló videónkat!. VIDEÓ MEGNÉZÉSE!

upctelekomvodafoneinvitel
Share via