×
Insights PlayGround

Online fókuszcsoport

Az NRC online kvalitatív játszóterének fókuszcsoport modulja az egyik legjobb eszköz gyors insights
gyűjtéshez: innovatív projektív technikákkal, egyedi módszerekkel fejlesztheti
koncepcióját, hirdetési ötleteit a vásárlóival együtt.

Ajánljuk

green-tick2marketingvezetőknek – insightok gyűjtésére, vásárlóik megismerésére
green-tick2termékmenedzsereknek – gyors termék-, és szolgáltatástesztekre
green-tick2reklámszakembereknek – üzenetek és reklámelemek tesztelésére

Online fókuszcsoportra van szüksége, ha

green-tick2projektív módszerekkel szeretne többet megtudni vásárlóiról
green-tick2célcsoportja segítségével jobb terméket, szolgáltatást kíván fejleszteni
green-tick2fejlesztéséhez fontos a gyors, költséghatékony vásárlói visszajelzés

Válassza kényelmes, gyors, interaktív felületünket!

Online fórum

Online fórum platformunk a közös szolgáltatásfejlesztés legjobb módszere.

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

Blog kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap