×
Insights PlayGround

Online fókuszcsoport

Az NRC online kvalitatív játszóterének fókuszcsoport modulja az egyik legjobb eszköz gyors insights
gyűjtéshez: innovatív projektív technikákkal, egyedi módszerekkel fejlesztheti
koncepcióját, hirdetési ötleteit a vásárlóival együtt.

Ajánljuk

green-tick2marketingvezetőknek – insightok gyűjtésére, vásárlóik megismerésére
green-tick2termékmenedzsereknek – gyors termék-, és szolgáltatástesztekre
green-tick2reklámszakembereknek – üzenetek és reklámelemek tesztelésére

Online fókuszcsoportra van szüksége, ha

green-tick2projektív módszerekkel szeretne többet megtudni vásárlóiról
green-tick2célcsoportja segítségével jobb terméket, szolgáltatást kíván fejleszteni
green-tick2fejlesztéséhez fontos a gyors, költséghatékony vásárlói visszajelzés

Válassza kényelmes, gyors, interaktív felületünket!

Online fórum

Online fórum platformunk a közös szolgáltatásfejlesztés legjobb módszere.

Online mélyinterjú

A hagyományos mélyinterjúk és az online kutatás előnyeit ötvöző megoldás.

Blog kutatás

Blog kutatásunkból kiderül, hogy a termék használatáról milyen véleményeket oszt meg a fogyasztó.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

ügyvezető igazgató

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
 
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron