Ismerje meg az NRC Insant Market Researh (IMR) online kvalitatív kutatási szoftverét!
Használja ki a dinamikus online platformokat! Az online fórumkutatás rugalmas módszer egy-egy koncepció tesztelésére. A célcsoportba tartozó felhasználókat egy fórum beszélgetésre hívjuk, az elhangzó véleményeket, javaslatokat, ötleteket összegyűjtve vezetői összefoglalót készítünk megbízónk számára.
Tudjon meg még többet az online fórumkutatásról!
Tudjon meg többet az IMR szoftverről!
Válassza kényelmes, egyszerű és gyors interaktív felületünket fókuszcsoportos kutatásokhoz. Ideális képek, videók, kreatívok és koncepciók bemutatására, koordinált beszélgetések kezdeményezésére. Ideális abban az esetben is, ha egy nemzetközi márka több különböző piac véleményét szeretné feltérképezni.
Ismerje meg az online fókuszcsoport előnyeit!
Megszűnnek a térbeli akadályok! Az online mélyinterjú során az online fókuszcsoporthoz hasonló platformon kérdezzük a válaszadót. Az interjúalany otthoni, kényelmes környezetben webkamerán keresztül vagy chates formában mondhatja el a véleményét a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
Tudjon meg többet az online mélyinterjúról!
Ha hosszabb, és részletesebb beszámolóra kíváncsi a termékéről vagy szolgáltatásáról, akkor válassza a blog kutatást! A blog kvalitatív elemzéséből olyan háttér információk nyerhetők, amelyek hozzájárulhatnak a termékfejlesztéshez. Tudja meg, terméke rendszeres használatáról milyen posztokat oszt meg a felhasználó!
Kíváncsi a blog kutatás legfontosabb jellemzőire?
Lekérdezéseinket Magyarország legnagyobb piackutatási paneljén, a NetPanelen végezzük.
Részletek
A klasszikus fókuszcsoportok és mélyinterjúk mellett szemkamerás kutatásainkat ajánljuk!
Adatfelvételi partnereink széleskörű szolgáltatásainak köszönhetően nagymintás lekérdezésekre van lehetőség.
Megosztás: